Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@04:48:30 GMT

برنامه کارگاه های ششمین جشنواره فیلم سبز

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۹۰۰۳۲

برنامه کارگاه های ششمین جشنواره فیلم سبز

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره فیلم سبز، 5 گارگاه با موضوعات شهر پایدار، گردشگری پایدار و انرژی های نو 19 تا 23 شهریور در جشنواره فیلم سبز برگزار می شود.جزئیات کارگاه ها بدین شرح است:

*یکشنبه 19 شهریورماه :کارگاه شهر پایدار از ساعت 9.30 تا 13

1- دکتر سارا حبیبی و ایزابل وتزل از دفتر UN-Habitat با موضوع معرفی طرح Greener Cities برنامه اسکان بشر ملل متحد

*دوشنبه 20 شهریورماه: کارگاه شهر پایدار از ساعت 9.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 تا 13

1- دکتر محمد اکدوگان، مهرداد زاهدیان، ایزابل وتزل، خانم دکتر سولماز حسینیون از دفترUN-Habitat با موضوع تاب آوری شهری Urban Resilience

2-مهندس شادی سجاد با موضوع Ecoport from trash to treasure

*سه شنبه 21 شهریورماه: کارگاه شهر پایدار از ساعت 9.30 تا 13

دکتر عرفانیان جم با موضوع شهر پایدار، استاندارLEED و ساختمان های سبز دکتر مفیدی با موضوع تغییر اقلیم، محیط زیست، شهر پایدار دکتر صدریا با موضوع نگرشی به پایداری شهر

*چهارشنبه 21 شهریورماه: کارگاه گردشگری پایدار از ساعت 9.30 تا 13

افسانه احسانی با موضع گردشگری جوامع محلی و بوم‌گردی نیما اذری با موضوع ارتباط گردشگری پایدار با SDGs شیما امیری با موضوع معیشت پایدار پیر محمدزاده با موضوع خوراکی های سنتی و گردشگری روستایی پایدار دکتر صادق زاده با موضوع انرژی های نو

*پنجشنبه 23 شهریورماه: کارگاه انرژی های نو از ساعت 30/9 تا 13

1-دکتر جواهری پور با موضوع پتانسیل انرژی های نو در ایران و کاهش آلودگی

2-بهروز دشتی با موضوع آشنایی کلی با انرژی های نو

شرکت در کارگاه‌ها برای عموم آزاد و به دو صورت قابل انجام است:

الف- حضور آزاد:

شرکت کننده می‌تواند بصورت رایگان، بدون ثبت نام در هر زمانی و در صورت وجود جای خالی در کارگاه حضور یابد. برای شرکت کنندگان آزاد گواهی شرکت در کارگاه صادر نخواهد شد.

ب- ثبت نام:

در این حالت شرکت‌کننده باید تا تاریخ 18 شهریورماه برای شرکت در کارگاه ثبت نام کند و مبلغ تعیین شده را به حساب جشنواره پرداخت کرده و در تمامی زمان کارگاه از ابتدا تا انتها حضور داشته باشد.

به شرکت‌کنندگان ثبت نام شده گواهی معتبر شرکت در کارگاه اعطا خواهد شد و از آن‌ها برای حضور در مراسم اختتامیه جشنواره دعوت به عمل خواهد آمد.

هزینه ثبت نام برای کارگاه شهر پایدار 500000 ریال و برای کارگاه‌های گردشگری پایدار و انرژی پاک هر کدام 300000 ریال است.

علاقه‌مندان به دریافت گواهینامه معتبر کارگاه‌های جشنواره بین‌المللی فیلم سبز می‌توانند با شماره‎های 88680969 و 88681295 تماس گرفته و برای حضور در کارگاه‌ها ثبت نام نمایند.

کارگاه‌ها در مؤسسه فرهنگی هنری صبا (فرهنگستان هنر) واقع در خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره 125 برگزار می شود.

503

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر؛ اکبر محمدی در نشست اعضای شورای اسلامی شهر سنندج، با اشاره به وضعیت تورم و اشتغال در استان و شهر سنندج، اظهار کرد: نرخ تورم شهر سنندج و در کل استان کردستان موضوع ریشه‌ای و عمیق است، البته تورم ماهانه از مهرتا اسفند ماه سال گذشته کاهشی بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای کسب درآمد پایدار در شهرداری‌های استان تاکید کرد و افزود: در زمینه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها بر اساس چارچوب‌ها و قوانین مساعدت خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها باید به سمت درآمد پایدار حرکت کنند و به اعتبارات و بودجه دولتی وابسته نباشند، گفت: توزیع هدفمند اعتبارات در قالب چارچوب‌های قانونی اولویت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان بیان داشت: در دو سال اخیر ارقام خوبی به شهرداری‌ها از محل اعتبارات عمرانی استان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به درآمدهای پایدار و مستمر به عنوان اصلی‌ترین نیاز شهرداری‌ها در استان باید مورد توجه قرار گیرد چرا که معتقدیم ایجاد ظرفیت لازم برای درآمد پایدار شهرداری‌ها به ویژه شهرداری مرکز استان ضروری است و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این راستا آماده همکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در پایان گفت: آلایندگی زیست محیطی کارخانه پتروشیمی باید بررسی شود و در این راستا دستگاه‌های متولی نیز باید پاسخگو باشند.

کد خبر 6095126

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر