Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عباسی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه با 300 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌ های عرضه مستقیم کالا واقع در سه راه جهانبار بندرعباس برپا خواهد شد.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه انواع کالاهای پرمصرف در ایام بازگشایی مدارس شامل پوشاک، نوشت افزار، کیف، کفش، مواد خوراکی و اقلام مشابه با قیمت مناسب عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی اظهار کرد: در این چارچوب کالاها با تخفیف 10 تا 15 درصدی نسبت به قیمت های بازار ارائه خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه کنترل بازار و پیشگیری از افزایش قیمت ها، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و تسهیل در دسترسی شهروندان به کالاهای مورد نیاز است.
این مقام مسئول ساعت های برگزاری این نمایشگاه را 16 و سی دقیقه عصر تا 22 و سی دقیقه شب اعلام کرد و گفت: در دیگر شهرهای استان نیز نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا برپا می شود.
عباسی با اشاره به تلاش سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نسبت به ارائه کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب با برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا، گفت: به منظور پیشگیری از هرگونه افزایش قیمت در ایام بازگشایی مدارس، طرح نظارتی و بازرسی ویژه بازگشایی مدارس در استان نیز از 15 شهریور ماه آغاز و تا دهم مهرماه ادامه خواهد داشت.
هرمزگان دارای 320 هزار دانش آموز و سه هزار و 481 واحد آموزشی دولتی و غیر دولتی است.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشاردهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی بیان کرد: خودرو‌های وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت‌نام جدید نخواهیم داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این مرحله علاوه بر خودرو‌های بنزینی برای اولین بار خودرو‌های وارداتی برقی نیز عرضه خواهد شد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی در مورد این که چه کسانی در این دوره مجاز به انتخاب خودرو هستند به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: خودرو‌های وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت‌نام جدید نخواهیم داشت.

در حالی خبری از ثبت‌نام جدید برای خودرو‌های وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

با این حال مشخص نیست که عرضه خودرو‌های وارداتی چه زمانی سرعت خواهد گرفت تا بازار خودرو یک روز خوش به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد