Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@05:16:37 GMT

پایان مرحله اول ادابازی در خندوانه

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۹۰۱۹۶

پایان مرحله اول ادابازی در خندوانه

برنامه خندوانه شب گذشته با حضور گروه هشتم مسابقه ادابازی به روی آنتن رفت. به گزارش جهان نيوز، شب گذشته در برنامه تلویزیونی خندوانه گروه هشتم مسابقه ادابازی حضور داشتند.

در آخرین شب از مرحله اول مسابقه ادابازی خندوانه محمد شیری و رضا بنفشه‌خواه (بنفشه‌های شیری) و نیما شعبان‌زاده و رضا زیکساری (دیو و دلبر) با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش ابتدایی برنامه خندوانه، رامبد جوان درباره قوانین مسابقه ادابازی توضیحاتی داد.

برای آغاز مسابقه دو گروه به مدت سه دقیقه زمان دارند کری‌خوانی داشته باشند. گروه «دیو و دلبر» اولین امتیاز این مسابقه را کسب کردند.

در مرحله اول مسابقه ادابازی گروه محمد شیری و رضا بنفشه‌خواه (بنفشه‌های شیری) ۵ امتیاز و نیما شعبان‌زاده و رضا زیکساری (دیو و دلبر)

۸ امتیاز کسب کردند.

در این مرحله از مسا بقه امتیاز دو گروه بسیار به هم نزدیک بود و این موضوع، هیجان مسابقه را بیشتر کرد.

در مرحله کلمات ترکیبی دو گروه ضعیف بودند و نتوانستند به خوبی امتیاز دریافت کنند.

تا این مرحله گروه محمد شیری و رضا بنفشه‌خواه (بنفشه‌های شیری) همان ۵ امتیاز و نیما شعبان‌زاده و رضا زیکساری (دیو و دلبر)

۱۰ امتیاز کسب کردند.

مرحله پایانی مسابقه، گروه‌ها باید ضرب‌المثل‌ها را با نقاشی حدس بزنند. این دو گروه در این مرحله،کمترین امتیاز را در میان گروه‌ها به دست آوردند. گروه محمد شیری و رضا بنفشه‌خواه (بنفشه‌های شیری) نتوانستند ضرب‌المثل را حدس بزنند و امتیازی کسب نکردند. البته گروه مقابل هم فقط یک ضرب‌المثل را حدس زدند.

در پایان مسابقه ادابازی گروه محمد شیری و رضا بنفشه‌خواه (بنفشه‌های شیری) ۵ امتیاز و نیما شعبان‌زاده و رضا زیکساری (دیو و دلبر) ۱۴ امتیاز دریافت کردند.

گفتنی است؛ با پایان مرحله اول مسابقه ادابازی گروه‌های (نصرالله رادش، حامد آهنگی)، (امید نعمتی، مهیار طهماسبی)، (احسان کرمی، آرین کرمی)، (محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو)، (امیر کربلایی‌زاده، حسین رفیعی)، (بهرام عظیمی، جمال رحمتی)، (ارژنگ امیرفضلی، محمد نادری) و (نیما شعبان‌زاده، رضا زیکساری) به مرحله دوم صعود کردند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ تیم پاس همدان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج، میزبان تیم تهران یاسا است.

در پایان هفته بیست و یکم این رقابت ها، پاس همدان با ۲۹ امتیاز در رده ششم و تهران یاسا با ۲۳ امتیاز در رده دهم گروه اول قرار دارد.

در گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور هم، تیم آریان همدان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه پنج شنبه ۳۰ فروردین در ارومیه میهمان تیم نود خواهد بود.

هم اکنون تیم‌های آریان همدان و نود ارومیه با ۲۷ امتیاز در رده‌های هشتم و نهم گروه دوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج
  • کشف پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای در کهکشان راه شیری
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • پالمر: در پایان مسابقه به درگیری‌مان برای زدن پنالتی خندیدیم
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی
  • بهار است و بنفشه‌اش