Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-09@08:10:30 GMT

حادثه داراب چند فوتی داشت؟+ اسامی فوتی‌ها و مصدومان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۹۰۲۵۳

دادستان شهرستان داراب اعلام کرد که در حادثه واژگونی اتوبوس در داراب، هفت دانش‌آموز جان خود را از دست داده‌اند. آفتاب‌‌نیوز : صادق صادقی در گفت و گو با ایسنا افزود: در حادثه واژگونی اتوبوس که سحرگاه امروز جمعه به وقوع پیوست، تعداد 34 نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح و 9 تن کشته شده‌اند.
وی گفت: در میان کشته شدگان خانم فرهی سرپرست گروه و هفت تن از دانش‌آموزان به نام‌های مهرنوش ناصری، مطهره دلاوری، مینا جمشیدی، شیدا امانی، شیوا مبینی، فاطمه صادقی نسب و زهرا زرنگار، شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادقی با تصریح اینکه چهار دانش‌آموز مصدوم به سایر بیمارستان‌های استان منجمله شیراز اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون پلیس راه رسما علت حادثه را اعلام نکرده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس پیش از این در گفت و گو با ایسنا تعداد کشته شدگان را 10 نفر و مصدمان را 22 نفر اعلام کرده بود.
حسن فیاض‌پور علت وقوع حادثه را خواب‌آلودگی راننده اعلام و اضافه کرده بود که راننده اتوبوس در این حادثه کشته شده است.
فیاض‌پور به ایسنا گفته بود که سه فروند بالگرد از شهرهای لار، شیراز و جهرم به داراب اعزام و سه دانش‌آموزی که دچار قطع عضو شده یا حالشان وخیم بود را برای تکمیل درمان به شیراز منتقل کرده‌اند.
اسامی مصدومان حادثه اتوبوس دانش‌آموزان در داراب
براساس اطلاعات اولیه اسامی 34 دانش‌آموزی که در حادثه واژگونی اتوبوس در داراب مصدوم شده‌اند، مشخص شد.
سهیلا کمالی، صدیقه صادقی،‌ معصومه گرجی‌زاده،‌ زهرا زبردست، محدثه شب‌راه، سیده فاطمه وجدانی، محدثه ذاکری، انسیه گلزاری، آرزو دیدار، فاطمه داوری، ساجده ذاکری‌نژاد، ملیکا سالاری، فرنگیس خودستان، طاهره طیما، فاطمه عباس‌زاده، نازنین روشنایی، سارا خادمی، زینب کریمی، نیلوفر قائدری، ریحانه بلالی، اسماء حسین‌زاده‌، معصومه خادم‌پور، مرضیه نجفی، زینب رحیمی، زهرا ارجمند، زینب شبانی، راضیه علی‌زاده، فاطمه نجفی، زهرا ذاکری، فرخنده محمدی‌نسب، رفیعه سلطانی، معصومه محمودی‌زاده و زینب جعفری در حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان در داراب مصدوم شدند.
تعداد چهار نفر از این دانش‌آموزان به دلیل شدت جراحات با استفاده از بالگرد به بیمارستان‌های نمازی و شهید رجایی شیراز منتقل شده‌اند.
بامداد امروز جمعه، اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی که به قصد شرکت در اردوی فرزانگان به سمت داراب در حرکت بود، در محدوده روستای قلعه بیابان داراب، واژگون شد که بر اثر این حادثه 10 نفر کشته و 34 نفر مصدوم شدند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس پلیس راه تبریز _ آذرشهر روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز رخ داد و راننده ۵۰ ساله اهل شهرستان مرند جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این تریلی از ترکیه بارگیری کرده و مقصدش کشور عراق بود، افزود: علت این حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و رعایت نکردن سرعت مطمئنه در هنگام بارندگی و لغزندگی جاده است.

سرهنگ حمید دلیری ادامه داد: باتوجه به اینکه بارش باران و لغزنده بودن جاده‌ها، منجر به افزایش تصادفات و واژگونی خودروها می‌شود، لازم است رانندگان وسایل نقلیه با احتیاط بیشتری رانندگی و سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

کد خبر 6098717

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • «حسین» و «فاطمه» بیشترین نام پسران و دختران در بوشهر است
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت