Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:28:04 GMT

داور «مقاومت قرچک» را تحت فشار قرار داد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۹۰۴۴۱

داور «مقاومت قرچک» را تحت فشار قرار داد

قرچک- سر مربی تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: داور بازی خطاهای کوچک بازیکنان مقاومت را می گرفت و ما را تحت فشار قرار می داد.

رضا زرخانلی، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مسابقه هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور در مقابل تیم فوتسال تاسیسات دریایی، ضمن اظهار رضایت از بازی بازیکنان مقاومت قرچک اظهار داشت: مسابقه از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و بازیکنان ما توانستند، تیم حریف را اسیر خود کنند و تا ۳ دقیقه مانده به پایان بازی از حریف قدرتمند خود جلو بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر تاثیرگذاری وحید شمسایی به عنوان مربی تاسیسات دریایی، بر پیروزی این تیم، تاکید و کرد: بازی با تیم هایی که وحید شمسایی چه به عنوان مربی و چه به عنوان بازیکن در آن حضور دارد بسیار سخت است

سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک، که تیمش روز گذشته یک مسابقه خانگی را با نتیجه ۴ بر ۳ به تاسیسات دریایی واگذار کرده است، نسبت به شیوه داوری اعتراض کرد و گفت: شایده فکر کنید، چون باخته ایم، قصد توجیه دارم، اما خیر، این واقعیت است، که تیم من فیزیکی است و داوران باید با دقت بیشتری در این مسابقات سوت بزنند.

وی اضافه کرد: داور بازی خطاهای کوچک بازیکنان من را می گرفت و ما را تحت فشار قرار می داد، اما مهدی جاوید در تمام بازی لباس بازیکن ما را می گرفت و برای خود فضا ایجاد می کرد، داور هم نسبت به این موارد چشم پوشی می کرد.

بر اساس این گزارش، محمد نصیرلو داور مسابقه تیم فوتسال مقاومت قرچک و تاسیسات دریایی بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک