Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@16:36:06 GMT

باخت ۴ بر ۳ تیم مقاومت قرچک در خانه خود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۹۱۱۶۱

باخت ۴ بر ۳ تیم مقاومت قرچک در خانه خود

تیم فوتسال مقاومت قرچک از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل تاسیسات دریایی شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل ازقرچک آنلاین؛مسابقه مقاومت قرچک و تاسیسات دریایی از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن شهدای هفتم تیر قرچک برگزار شد.

این مسابقه در نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود تاسیسات دریایی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در نیمه دوم بازی صابر خوش نما گل تساوی مقاومت قرچک را به ثمر رساند تا نتیجه بازی دو بر دو مساوی شود و با حمله‌های مداوم گل سوم مقاومت توسط محمد گراوند به ثمر رسید.

این برتری دوام زیادی نداشت و تاسیسات دریایی با به ثمر رساندن دو گل در دقایق پایانی مسابقه پیروز میدان شد و بازی با نتیجه چهار بر سه به نفع تاسیسات دریایی به پایان رسید تا مقاومت قرچک اولین شکست را تجربه کند.

رضا زرخانلی ، سرمربی تیم مقاومت قرچک در گفت و گو با خبرنگارتسنیم بیان کرد: به تاسیسات دریایی این برد را تبریک می‌گویم، ما بازی را خوب شروع کردیم و در نیم دوم جلو افتادیم، در یک لحظه بازی از دست ما خارج است و باعث باخت شد.

وی گفت: این یک بازی حساس برابر تیم تاسیسات دریایی بودو هر تیمی که بیشتر زحمت بکشد می برد، بیشترین ناراحتی من از این باخت به تماشاگران تیم باز می‌گشت که نتوانستیم رضایت آنها را جلب و خشنود سازیم.

سرمربی تیم مقاومت قرچک در پایان افزود: از همه هواداران خوبمان تشکر می‌کنم که در برد و باخت‌ها در کنارمان هستند و حتی بعد از باخت با پیامهایشان سبب دلگرمی ما هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

نماینده بسکتبال ایران نخستین بازی خود در فینال سوپر لیگ غرب آسیا را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد برابر نماینده ایران به پیروزی رسیده و یک بر صفر سری را پیش بیفتد.

تیم شهرداری گرگان که تا پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب برابر میزبان قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ شکست خورد.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد تا در پایان این دیدار با اختلاف ۳۵ امتیازی، تن به شکست دهد.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. 

با باخت امروز شهرداری گرگان، نماینده ایران برای حفظ شانس قهرمانی خود، باید بازی بعد که در تهران برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر گذاشته و سری را یک بر یک به تساوی بکشد.

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم)

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم)

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم به صورت تک بازی میان تیم‌های ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که تیم لبنان، با شکست حریف خود عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک