Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:09:03 GMT

فیلم‌هایی که سعی می‌کنند گیشه‌ها را گرم‌تر کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۹۱۳۴۵

فیلم‌هایی که سعی می‌کنند گیشه‌ها را گرم‌تر کنند

به تازگی آمار جدیدی از فروش فیلم‌های سینمای ایران اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در هفته‌ای که گذشت سینمای ایران برای حرارت بخشیدن به گیشه‌های خود سوت اکران فیلم سینمایی «تابستان داغ» را نواخت؛ فیلم که موضوعی اجتماعی را دنبال می‌کند و سازندگانه آن امید بسیاری به فروش موفق این فیلم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه می‌خواهیم سری به فیلم‌های اکرانی سینمای ایران بزنیم و ببنیم تاکنون چقدر توانسته‌اند از فروش گیشه‌های سینما را از آن خود کنند.

فیلم «ساعت 5 عصر» به کارگردانی مهران مدیری؛ این فیلم توانسته است به فروش 7 میلیاردو 959 میلیون تومانی دست یابد.فیلم سینمایی «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت الله؛ این فیلم نیز توانسته است 4 میلیاردو 900 میلیون تومان بفروشد.فیلم سینمایی «زیرسقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده؛ این فیلم توانسته است به فروش 2 میلیارد و 714 میلیون تومان دست یابد.فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری؛ این فیلم توانسته است به فروش 1 میلیارد و 750 میلیون تومان برسد.فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان؛ این فیلم توانسته است به فروش 800میلیون تومانی دست یابد.فیلم سینمایی«زادبوم» به کارگردانی ابوالحسن داودی؛ این فیلم نیز توانسته است به فروش 307 میلیون و 692 هزار تومان برسد.فیلم سینمایی«فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی؛ این فیلم توانسته است به فروش 200 میلیون تومان دست یابد.فیلم سینمایی« گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی؛ این فیلم نیز توانسته است به فروش 200 میلیون تومان برسد.فیلم سینمایی «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد؛ این فیلم توانسته است به فروش 90 میلیون تومان دست یابد.فیلم سینمایی«ماه در جنگل» به کارگردانی سیامک شایقی؛ این فیلم نیز توانسته است 2 میلیون و 991 هزار تومان بفروشد.

در پایان می‌توان امیدوار بود که در هفته‌های پایانی فصل تابستان، گیشه‌های سینما نیز رونق بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/

R1380/P1356/S4,34/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور

پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: رکورد «تمساح خونی» در گیشه سینماها شکسته شد

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم تگزاس۳ به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد و فیلم سینمایی عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» را به ثبت رساند.

همچنین مقرر شد اکران فیلم سینمایی تگزاس ۳ از چهارشنبه؛ دوم خردادماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر: 1229541 برچسب‌ها اخبار سینما

دیگر خبرها

  • «خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت
  • «اخت الرضا» راهی شبکه نمایش خانگی شد
  • بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد