Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با ارسال نامه به وزارت ورزش رسما از سمت خود در این باشگاه کناره‌گیری کرد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین قریب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در هیچکدام از جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از انتخاب توسط وزارت ورزش و جوانان شرکت نکرد تا شایعه جدایی وی از جمع مدیران ارشد این باشگاه قوت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریب که با عدم حضورش در نشست آخر هیات مدیره استقلال نشان داده بود چندان تمایلی برای همکاری با باشگاه استقلال و این تیم مدیریتی را ندارد در این مدت سکوت کرد تا به نوعی عدم رضایت خود را از وضعیت فعلی باشگاه نشان بدهد.

در این بین وزیر ورزش و جوانان بارها و بارها اعلام کرد دلایلی غیبت قریب در نشست‌های هیات مدیره استقلال را نمی‌داند تا جایی که سلطانی فر چهارشنبه شب در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما اعلام کرد:آقای قریب مشکلاتی دارند که ان‌شاالله تا یکی دو هفته آینده این مشکلات حل می‌شود. هیات مدیره باشگاه با سه نفر هم رسمیت دارد و آقای قریب مشکلاتی داشتند و هر تصمیمی هیات مدیره بگیرد برای ما قابل احترام است. امیدوارم از راه های مختلف نظیر اسپانسر و همچنین برطرف شدن مساله حق پخش، بتوانیم آینده خوبی را برای دو تیم استقلال و پرسپولیس رقم بزنیم.این صحبت وزیر ورزش نشان از حل مشکلات داشت اما محمد حسین قریب روز گذشته استعفای کتبی خود را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد تا جدایی وی از جمع مدیران باشگاه استقلال جنبه رسمی پیدا کند.

به این ترتیب باید منتظر واکنش وزارت ورزش و جوانان به استعفای قریب و جایگزین شخص دیگری به جای وی بود.

رضا افتخاری، حسن زمانی، جواد قراب و اکبر عباسی ملکی چهار عوض هیات مدیره باشگاه استقلال هستند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6097057

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟