Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان،سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز در یادواره شهدای عملیات کربلای دو در گلزار شهدای رشت با اشاره به رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان در این عملیات اظهار داشت: مردم ما نسبت به راه و منش شهدا علاقه‌مند هستند.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهدا دارای حیات اجتماعی هستند گفت: همین حضور مردم در چنین مراسماتی که با ذکر نام و یاد شهدا برگزار می‌شود و بهره گرفتن از منش شهدا نشانه حیات اجتماعی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبداللهی افزود: شهدا صفحات تاریخ ما را با خون خود درخشان کرده‌اند و اثر این شجاعت و رشادت آنان همانند حرکت عظیم امام حسین(ع) و شهدای دشت کربلا در تاریخ ماندگار می‌شود.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در تشریح جایگاه شهدا عنوان داشت: حیات شهدا یک حیات حقیقی است و امروز شهدا آن هستیم که افرادی خواسته و حوائج خود را از آنان می‌خواهند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) گفت: مرگ در میدان جنگ پلی است که شهدا را از سختی ها و مشکلات دنیا به بهشت و آسایش میرساند و نشان دهنده جایگاه والا و باارزش شهداست که جایگاهی بالاتر از آن نیست.

سردار عبداللهی با اشاره به دوران زندگی شهید قلی پور اظهار داشت: شهید قلی پور از کودکی در مکتب قرآن تربیت شد و همواره در طول تاریخ انقلاب خدمات زیاد و موثری برای انقلاب و به ویژه سپاه در استان گیلان و شهرستان رشت انجام داد.

وی افزود: بارها به شهید قلی پور تاکید کردند که با توجه به مسئولیت مهمتان در سپاه به جبهه ها نروید اما این شهید بزرگوار می‌گفت حاضر هستم از مسئولیتم استعفا دهم اما جبهه را ترک نکنم.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت شناساندن زندگی و منش شهدا به نسل جوان خاطرنشان کرد: مقام و زندگی این شهدا را نمی‌توان در چند دقیقه تشریح کرد بلکه باید کتاب‌ها درباره آن نوشت تا جوانان سیره و وصایای شهدا را با جان خود درک کنند.

سردار عبداللهی با تجلیل از جایگاه شهید محسن حججی گفت: این شهید بزرگوار نه تنها جامعه ما را بلکه تمام دنیا را تکان داد و روح شهادت طلبی، فداکاری و ایستادگی را در کالبد جهان دمید.

وی افزود: امروز نیز همانند هشت سال دفاع مقدس شاهد روحیه ایستادگی و جهاد در جوانان و رزمندگان محور مقاومت از حزب الله، انصار الله و رزمندگان مدافع حرم کشورمان هستیم.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام شرارت‌های آمریکا در منطقه گفت: شرارت‌های آمریکا در منطقه سابقه طولانی دارد و این کشور حامی اصلی تروریسم و گروهک‌های تروریستی در منطقه است اما با وجود تمام دخالت‌ها، امروز شاهد پیروزی هر روزه رزمندگان جبهه مقاومت هستیم.

سردار عبداللهی اعلام کرد: آمریکا در تلاش بود تا ارتباط رزمندگان جبهه مقاومت عراق و سوریه را قطع کند اما با دلاوری‌های رزمندگان و فضل الهی مانند گذشته ناکام ماند.

وی افزود: پیروزی در میدان نبرد جبهه‌های مقاومت اتفاقی نیست بلکه حاصل فداکاری، نقشه‌های صحیح، ایثار و ایستادگی نیروهای مقاومت و حضور فرمانده‌ای چون حاج قاسم سلیمانی در منطقه است‌.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحرکات آمریکا در افغانستان اظهار داشت: آمریکا برای پشتیبانی از داعش وارد افغانستان شده است اما بداند مانند گذشته کاری از پیش نمی‌برد.

سردار عبداللهی با بیان جنایات عربستان سعودی در یمن گفت: امروز می‌بینیم انصارالله یمن با وجود تمام فشارها و تحریم‌ها می‌تواند ابزار دفاعی طراحی کند و این نتیجه تفکر مقاومت است.

وی با اشاره به عدم عقب‌نشینی تفکر مقاومت از آرمان‌های خود اعلام کرد: آمریکا باید هرچه سریعتر منطقه را ترک کند و دست از شرارت، دخالت و حمایت از گروه‌های تروریستی بردارد.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح ضمن معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت مستقل در منطقه و جهان عنوان داشت: جمهوری اسلامی ایفاگر نقش مهمی در منطقه است و این نشان از قدرت و اقتدار ماست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

جمهوری اسلامی ایفاگر نقش مهمی در منطقه است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد

حجت الاسلام مسلم کماسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، اظهار کرد: فعالان عرصه تعلیم و تربیت اخلاص و بصیرت شهید مطهری را الگوی خود قرار بدهند.

وی با اشاره به نامگذاری روز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم، افزود: این شهید والامقام یک معلم تک بُعدی نبود بلکه در همه موضوعات نیاز جامعه زمان خود، سرآمد بود و حرف برای گفتن داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه ادامه داد: شهید مطهری انحرافات اعتقادی و فکری جامعه روز خودش را به خوبی شناخته بود و به لحظه و با پشتوانه منطق و علم دین به آن انحرافات پاسخ می‌داد.

کماسی با بیان اینکه شهید مطهری عمار انقلاب اسلامی بود، گفت مهم‌ترین ویژگی این شهید داشتن اخلاص و علم به‌روز بود که موجب اثرگذاری بالای او در جامعه زمان خود شده بود.

وی تاکید کرد: حتی بعد از گذشت سال‌ها از زمان شهادت شهید مطهری، به دلیل اینکه آثار این شهید همراه با اخلاص و شناخت بود پاسخگوی نیازها و شبهات جامعه امروزی نیز هست.

به گفته کماسی، بصیرت و آگاهی جامعه امروز به دلیل وجود معلمان انقلابی و بزرگی همچون شهید مطهری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی پرداخت و افزود: طی این هفته ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است.

وی تجلیل از ۶۰ مربی و استاد بسیجی، دیدار با علما و بزرگان شهر، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا، فضاسازی شهری، برگزاری نشست خبری با رسانه‌ها و تبیین افکار شهید مطهری را از جمله برنامه‌های گرامیداشت این هفته در کرمانشاه اعلام کرد.

گفتنی است، به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

کد خبر 6092614

دیگر خبرها

  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند