Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، عبدالملک حوثی -- رهبر جنبش انصارالله یمن -- به مردم، ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور و امت اسلامی عید قربان را تبریک گفت.

به گزارش المسیره، عبدالملک الحوثی در پیام تبریکی به مناسبت عید قربان به آزادگان در منطقه و در راس آنها حزب‌الله و مردم سوریه و عراق به دلیل پیروزی‌شان در رویارویی با استکبار تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تاکید کرد: مهم‌ترین مساله‌ای که راه را در مقابل متجاوزان می‌بندد، اقدام مشترک و تلاش‌های یکپارچه جهت برخورد با تجاوزگری‌ها است.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد برخورد با تجاوزگری‌ها معیار واقعی برای صداقت در رویکردهای ملی است و کسانی که وحدت و یکپارچگی ملی را زیر پا می‌گذارند، هیچ احساس مسئولیتی ندارند و به رنج مردم خود اهمیت نمی‌دهند.

رهبر جنبش انصارالله خاطرنشان کرد مردم یمن گام‌های بلندی را برداشته‌اند و موانع بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند و باید این مسیر با صبر و حکمت بیشتر ادامه پیدا کند.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد ماهیت این مرحله ایجاب می‌کند که آزادگان کشور به تمامی تلاش‌ها جهت تحقق پیروزی‌ دست بزنند و مردم یمن شایستگی این را دارند که چالش‌ها را به فرصت سازندگی تبدیل کنند.

وی گروه‌هایی که با تجاوزها برخورد کرده‌اند و در راس آنها، انصارالله و کنگره مردمی یمن و شرکا و همپیمانانشان را ستود و بر اهمیت حفظ وحدت تاکید کرد.

عبدالملک الحوثی همچنین به افراد فتنه انگیز که از سوی کشورهای متجاوز اجیر شده‌اند، هشدار داد و گفت اولویت برخورد با تجاوزها و خدمت به مردم و فعال سازی نهادهای دولت و حل مشکلات از طریق تفاهم است.

رهبر جنبش انصارالله در پایان تاکید کرد ائتلاف متجاوز از برخی از خائنان که به ارزش‌های انسانی پایبند نیستند، برای اجرای طرح‌های ویرانگر خود بهره می‌برد.

انتهای پیام/

پیام تبریک رهبر جنبش انصارالله به مناسبت عید قربان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ ای اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در شمال عراق و سوریه ۴ نفر از عناصر گروهک تروریستی پ ک ک / ی پ گ را از پای درآورده اند.

وزارت دفاع ترکیه همچنین بر ادامه مبارزه قاطع با گروهک‌ های تروریستی تا نابودی آخرین عنصر تروریستی تاکید کرد.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه آمده است: ۴ تروریست پ ک ک / ی پ گ از جمله ۳ نفر در منطقه عملیاتی پنجه قفل و یک نفر در منطقه عملیاتی سپر فرات از پای درآمدند.

ارتش ترکیه ۹ اکتبر ۲۰۱۹ با مشارکت نیروهای مسلح تحت حمایت خود در شمال سوریه، عملیاتی را با عنوان چشمه صلح در شرق رودخانه فرات آغاز کرد و طی آن توانست کنترل ۲ شهر تل ابیض و رأس العین را به دست بگیرد.

این در حالیست که ترکیه در سال‌ های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از دمشق و بغداد بارها به خاک عراق و سوریه تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض این دو کشور را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6097649

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است