Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- مسابقات انتخابی اسکیت فری استایل بانوان استان مرکزی که در پنج رده سنی در اراک جریان داشت، با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انتخابی اسکیت فری استایل بانوان استان مرکزی روز جمعه در پنج رده سنی با شرکت ۵۰ ورزشکار از شهرستان های اراک، دلیجان، محلات، شازند و ساوه در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقات در رده سنی متولدین سال های ۸۰-۸۱ تینا رحیمی، شقایق فتاحی بیات و مرضیه یوزشی مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنیمتولدین سال های ۸۲- ۸۳، سونیا سرای دار مقام اول را به دست آورد، یکتا شکیب نیا و هما دهقان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در رده سنیمتولدین سال های ۸۴-۸۵، فاطمه قاسمی، زینت محمدی و عسل باقری به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و در رده سنیمتولدین سال های ۸۶-۸۷، فاطمه خرمی اول شد، هما باقری به مقام دوم دست یافت و صبا خاکتاریک سوم شد.

در رده سنی متولدین سال های ۸۸- ۸۹ هم کیانا شکری مقام نخست را به خود اختصاص داد، دیانا شاکری در سکوی دوم ایستاد و نسترن مجیدی مقام سوم را کسب کرد.

گقتنی است این مسابقات زیر نظر هیات اسکیت استان مرکزی برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک در بخش بانوان در روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان کشور به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد. 
با اتمام پیکار‌های در بخش بانوان ورزشکاران خراسان شمالی در وزن ۴۸- کیلو فائزه ابراهیمی به مدال طلا و زهرا باغچقی صاحب گردن آویز برنز مسابقات شد، در وزن ۵۲- کیلو حدیث باغچقی بر سکوی سوم قرار گرفت و در وزن ۷۸- کیلو الهه باغچقی در جایگاه سوم ایستاد، در وزن ۸۷- کیلو هانیه وحدانی به عنوان قهرمانی و در وزن ۸۷+ کیلو مریم رستمی به مقام سوم مسابقات دست یافت.
در بخش تیمی، خراسان شمالی مقام نخست را به دست آورد. استان همدان در رده دوم جای گرفت و مقام سوم این پیکار‌ها به سمنان رسید.

دیگر خبرها

  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد