Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-05-04@21:21:20 GMT

با این نوشیدنی سیستم لنفاوی‌تان را پاکسازی کنید

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۹۴۲۸۷

با یک نوشیدنی سرشار از کلروفیل می توانید به پاکسازی خون کمک کرده و از این طریق سیستم لنفاوی را نیز پاکسازی کنید. سیستم لنفاوی به نوعی سیستم زهکشی داخلی بدن انسان محسوب می شود، که برای خلاص شدن خون از شر مواد زائد و اسیدی طراحی شده است. سیستم لنفاوی این سموم را فیلتر کرده و به اندام های اصلی سم زدایی بدن یعنی کبد و کلیه ها ارسال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش نامه نیوز ، برای سم زدایی، این که کانال های سم زدایی سیستم لنفاوی باز باشند، اهمیت دارد، از این رو بدن می تواند حذف مناسب سموم را تنظیم کند. اگر سیستم لنفاوی دچار گرفتگی باشد، سموم در آن باقی می مانند، که می تواند در قالب بیماری های مزمن مختلف، از جمله سرطان، خود را نشان دهد.اما با یک نوشیدنی سرشار از کلروفیل می توانید به پاکسازی خون کمک کرده و از این طریق سیستم لنفاوی را نیز پاکسازی کنید. میوه های خانواده مرکبات مانند گریپ فروت و لیمو از ویژگی های جمع کنندگی فوق العاده بهره می برند که جریان لنف را افزایش داده و هر گونه گرفتگی را از بین می برد.یکی دیگر از مواد مهم در این نوشیدنی ریشه بابا آدم است که سم زدایی سیستم لنفاوی را تحریک می کند. همچنین، این ماده یک پاک کننده طبیعی خون نیز است و می تواند به بدن در دفع بیماری های مختلف کمک کند. ریشه بابا آدم یک ضد التهاب قوی محسوب می شود و میزبان آنتی اکسیدان های مفید است.این نوشیدنی را می توانید دو تا سه بار در هفته به منظور تقویت سیستم لنفاوی خود مصرف کنید.مواد تشکیل دهنده:یک عدد گریپ فروت صورتی، پوست کندهیک عدد لیمو، پوست کندهپنج شاخه کرفسدو عدد سیبدو تا سه اینچ (5 تا 7.6 سانتیمتر) ریشه زنجبیل تازهیک خوشه جعفرینصف فنجان ریشه بابا آدم تازهروش تهیه:تمام مواد تشکیل دهنده را درون یک دستگاه آبمیوه گیری ریخته و این نوشیدنی را بلافاصله مصرف کنید.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند تکنیک برای درمان سنگ صفرا؛ بهترین نوشیدنی برای سنگ کیسه صفرا چیست؟

بهترین نوشیدنی برای سنگ صفرا همان‌چیزی است که اکثر ما آن را فراموش می‌کنیم یا به تعویق‌اش می‌اندازیم. فکرش را بکنید به مرحله‌ای برسید که درد شکم، تب، تعریق، لرز، یرقان و استفراغ، اما شما را ببُرد، آن‌زمان شاید فکر کنید که کاش مراقبت بیش‌تری از کیسه صفرایتان می‌کردید و نوشیدنی و خوراکی‌های مناسب آن‌را در رژیم غذایی‌تان جا می‌دادید، اما به نظر می‌رسد کمی دیر است!

به گزارش زی‌سان؛ سنگ کیسه صفرا بیماری شایعی است که بسیاری از افراد از آن رنج می‌برند. این عارضه بیش‌تر در میان افراد بالای ۴۰ سال دیده می‌شود. درد شکم همراه با تب، تعریق، لرز، یرقان و استفراغ از علائم شایع سنگ کیسه صفرا هستند. عدم تعادل شیمیایی در کیسه صفرا یکی از دلایل اصلی تشکیل سنگ کیسه صفراست. علاوه بر این، اضافه وزن نیز می‌تواند منجر به این عارضه شود.

اگرچه عمل سنگ کیسه صفرا یک گزینه است، اما راه‌های طبیعی دیگری وجود دارد که می‌تواند به شما در حل کردن سنگ‌های صفراوی بدون رسیدن به مرحله عمل کند کمک کند.

در این مطلب از زی‌سان درباره بهترین نوشیدنی برای کیسه صفرا، یک خوراکی مفید برای سلامت صفرا و همچنین یک رفتار مهم صحبت می‌کنیم. پس خواندن این متن را ادامه دهید تا ۳ راه حل ساده برای از بین بردن سنگ‌های کیسه صفرا و همچنین پیشگیری از ابتلا به آن را یاد بگیرید.

علل ایجاد سنگ کیسه صفرا

علت اصلی سنگ کیسه صفرا، تشکیل ذرات جامد در کیسه صفرا توسط صفرا است. سنگ‌ها زمانی تشکیل می‌شوند که سطح کلسترول یا بیلی‌روبین (Bilirubin) بالا باشد. علاوه بر این، وجود برخی مواد دیگر در صفرا نیز منجر به تشکیل سنگ می‌شود.

چه کسانی بیش‌تر در معرض ابتلا به سنگ کیسه صفرا هستند؟

زنان، افرادی که اضافه وزن دارند، کسانی که کاهش وزن سریع داشته‌اند و افرادی که گرسنگی زیاد می‌کشند، بیشتر در معرض خطر سنگ کیسه صفرا هستند.

دو نوع سنگ کیسه صفرا وجود دارد: سنگ‌های کلسترولی:

این سنگ‌ها عموماً به رنگ سبز مایل به زرد هستند و از کلسترول سخت شده تشکیل شده اند. در واقع، تقریبا ۸۰ درصد از سنگ‌های صفراوی را سنگ‌های کلسترولی تشکیل می‌دهند.

سنگ‌های رنگدانه:

این سنگ‌ها معمولا تیره رنگ هستند. این‌ها توسط بیلی روبین، که از صفرا، مایعی که توسط کبد ترشح می‌شود، ایجاد می‌شود.

علائمی که نشان می‌دهند یک فرد سنگ کیسه صفرا دارد:

تعداد زیادی از افراد اصلاً هیچ علامتی را تجربه نمی‌کنند. همه انواع سنگ کیسه صفرا علائمی ندارند. با این حال، برخی از اصلی‌ترین علائم شامل موارد زیر می‌شوند:

درد در قسمت بالای شکم بعد از خوردن غذای چرب درد در شانه راست یا تیغه‌های شانه استفراغ اسهال حالت تهوع مدفوع خاکستری راه‌های طبیعی برای حل کردن سنگ کیسه صفرا

با پیروی از برخی درمان‌های طبیعی می‌توان به راحتی سنگ کیسه صفرا را از بین برد. برخی از راه‌های موثر برای از بین بردن سنگ کیسه صفرا را در ادامه بخوانید.

۱. بهترین نوشیدنی برای کیسه صفرا چیست؟

یک راه بسیار موثر برای حل طبیعی سنگ کیسه صفرا، هیدراته ماندن است. نوشیدن حداقل شش تا هشت لیوان آب در روز، به صاف نگه داشتن تولید صفرا کمک می‌کند. علاوه بر این، نوشیدن آب خالص نیز می‌تواند به دفع کلسترول از بدن کمک کند، که یکی از عوامل اصلی تشکیل سنگ کیسه صفرا است. با این حال، مطمئن شوید که برای از بین بردن طبیعی سنگ کیسه صفرا، آب تمیز و سالم بنوشید. حتما یک دستگاه تصفیه آب نصب کنید که انواع مختلف ناخالصی‌ها را از آب پاک کند.

مطمئن شوید که در یک روز کمتر از آنچه بدنتان نیاز دارد آب مصرف کنید، ممکن است به کیسه صفرا آسیب برسد. آب به تخلیه این اندام کمک می‌کند و از تجمع صفرا جلوگیری به عمل می‌آورد.

از طرف دیگر، نوشیدن آب به میزان بیش‌تر، می‌تواند به لاغری شما کمک کند. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که آب بیشتری می‌نوشند کالری کمتر و قند کمتری می‌خورند. لاغری نیز در سلامت صفرا موثر است.

۲. بهترین خوراکی برای کیسه صفرا چیست؟

یک درمان خانگی موثر که می‌توانید برای از بین بردن سنگ کیسه صفرا از آن استفاده کنید، استفاده از سرکه سیب است. سرکه سیب سنگ‌های کیسه صفرا را نرم می‌کند و حذف آن‌ها از بدن را آسان می‌کند. علاوه بر این، می‌تواند تأثیر مثبتی بر سطح قند خون داشته باشد.

۳. بهترین رفتار برای سلامت کیسه صفرا چیست؟

برخی ادعا‌ها وجود دارد که نشان می‌دهد یوگا می‌تواند به حذف سنگ‌های صفراوی کمک کند. یوگا پروفایل لیپید را در بین دیابتی‌ها بهبود می‌بخشد. دلیل آن این است که افراد مبتلا به سنگ کیسه صفرا دارای پروفایل چربی غیر طبیعی هستند. یوگا همچنین به تسکین علائم مرتبط با سنگ کیسه صفرا کمک می‌کند.

+ ورزش پیلاتس چیست؟

در آخر...

جراحی تنها راه مقابله با سنگ کیسه صفرا نیست. این راه‌های طبیعی و آسان به شما کمک می‌کند تا سنگ‌های صفراوی را از بین ببرید. نوشیدن آب کافی یکی از ایمن‌ترین و بی دردسرترین راه‌ها برای حل کردن سنگ‌های صفراوی بدون هیچ گونه عوارض جانبی احتمالی است. این کار شما را وادار به استفاده از دستگاه تصفیه آب برای حذف ناخالصی‌ها و نوشیدن آب خالص بدون هیچ گونه ناخالصی می‌کند.

با این حال، مطمئن شوید که هیدراته بودن بدن خود را حفظ کرده و قبل از دنبال کردن هر یک از درمان‌های طبیعی ذکر شده در بالا با پزشک مشورت کنید.

tags # کیسه صفرا ، اخبار سلامت و پزشکی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • چند تکنیک برای درمان سنگ صفرا؛ بهترین نوشیدنی برای سنگ کیسه صفرا چیست؟
  • پاکسازی زباله‌های فضایی با کمک فناوری ژاپنی
  • پلیس فرانسه با هدف پاکسازی دانشگاه علوم‌سیاسی پاریس از دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین وارد عمل شد
  • چربی شکم با چه نوشیدنی آب می‌شود؟
  • این دو نوشیدنی چربی‌های شکمتان را ذوب می‌کنند
  • مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد
  • مین‌زدایی ۳.۵ میلیون هکتار از مناطق مرزی غرب و جنوب غرب توسط ارتش
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد