Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-28@14:15:52 GMT

ادعای مضحک سومالی علیه ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۹۵۴۲۸

ادعای مضحک سومالی علیه ایران

فاکس نیوز مدعی شد وزارت خارجه سومالی نامه‌ای به سفارت آمریکا در این کشور ارسال کرده و در آن مدعی شده است که تروریست‌های الشباب کنترل معادن اورانیوم این کشور را در دست گرفته و چنانچه آمریکا اقدام نظامی عاجلی انجام ندهد، آنها قصد دارند اورانیوم‌های استخراج شده را به ایران منتقل کنند.

به گزارش بولتن نیوز، فاکس نیوز مدعی شد وزارت خارجه سومالی نامه‌ای به سفارت آمریکا در این کشور ارسال کرده و در آن مدعی شده است که تروریست‌های الشباب کنترل معادن اورانیوم این کشور را در دست گرفته و چنانچه آمریکا اقدام نظامی عاجلی انجام ندهد، آنها قصد دارند اورانیوم‌های استخراج شده را به ایران منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاکس نیوز می‌گوید این نامه برای سفیر آمریکا در سومالی ارسال شده و وزیر خارجه این کشور زیر آن را امضا کرده است.

در این نامه که در تاریخ ۱۱ اوت (۲۰ مرداد) ارسال شده، وزیر خارجه سومالی هشدار داده است که گروه تروریستی الشباب (وابسته به القاعده) بر معادن اورانیوم سومالی در منطقه گالمودوگ مسلط شده و در حال استخراج ذخایر آنها برای انتقال به ایران است.

در پایان این نامه ضمن تقاضای کمک نظامی از آمریکا تصریح شده است هر روز که بدون مداخله نظامی آمریکا به پایان برسد مواد بیشتری برای ساخت بمب اتم در اختیار دشمنانش قرار می‌گیرد!

با توجه به محتوای نامه به نظر می‌رسد قصد دولت سومالی از طرح این ادعا مجاب کردن آمریکا به مداخله نظامی در این کشور بوده است.

فاکس نیوز می‌گوید وزارت خارجه آمریکا در خصوص این نامه اظهارنظری نکرده و خبرنگار آن را برای توضیحات بیشتر به دولت سومالی ارجاع داده است.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها