Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@08:22:40 GMT

وجود کتابخانه سیار در جاده چالوس با ۱۶۰۰ عنوان کتاب

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۹۶۲۸۵

وجود کتابخانه سیار در جاده چالوس با ۱۶۰۰ عنوان کتاب

کرج - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز از وجود کتابخانه سیار در جاده چالوس با هزار و ۶۰۰ عنوان کتاب خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس الله فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر، با تأکید بر اینکه نگاه نهاد کتابخانه‌های عمومی همواره بر توسعه امر کتاب‌خوانی در مناطق محروم و روستایی همچنین توسعه بستر تحقق این امر بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه سرانه کتاب‌خوانی در روستا توسط روستانشینان البرزی مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد بستر و زیرساخت‌های لازم در خصوص توسعه و ترویج کتاب‌خوانی در روستاها را الزامی مطرح کرد و افزود: در حال حاضر پنج کتابخانه روستایی در استان البرز وجود دارد.

راه‌اندازی دو کتابخانه سیار در روستاهای البرز

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با اعلام اینکه این کتابخانه در روستاهای بالای هزار نفر جمعیت احداث و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: طی هفته کتاب دو کتابخانه روستایی در البرز راه‌اندازی خواهد شد، مراحل تجهیز این کتابخانه‌ها در حال انجام است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاح بیان کرد: راه‌اندازی دو کتابخانه سیار در روستاهای استان البرز ازجمله روستاهای جاده چالوس و شهرستان ساوجبلاغ از دیگر اقدامات انجام‌گرفته در سطح استان البرز محسوب می‌شود.

راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در قالب اتوبوس

وی با تأکید بر اینکه درصدد تشکیل کتابخانه سیار به‌صورت اتوبوس در استان هستیم، گفت: در حال حاضر دو کتابخانه سیار در روستاهای جاده چالوس و شهرستان ساوجبلاغ وجود دارد که بیش از هزار و ۶۰۰ عنوان کتاب را در خود جای‌داده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز اظهار کرد: راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در قالب اتوبوس با مشارکت خیرین کتابخانه ساز انجام می‌گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر کل کتابخانه استان در این آیین گفت : استاد توحید اصعرزاده حدود ۲۰ جلد کتاب در حوزه مختلف داستانی شعر دفاع مقدس و آموزشی تاکنون  نوشته و چاپ کرده اند و آخرین کتاب ایشان به نام دنیای کسی را عوض کرده ای ؟؟؟ امروز رو نمایی می‌شود .

  معصومی تصریح کرد: مطالعه   رکن جامعه فرهیخته است و هر چقدر بیشتر در کتابخانه های حضور پر رنگ وجود داشته باشد و خواندن کتاب افزایش یابد مسلما سطح آگاهی  و سواد جامعه نیز افزایش خواهد یافت .

کتاب  استاد توحید اصغرزاده خلاصه ای  از  پاسخ  پرسش هایی برای  تغییر دنیای خود و دیگران به ویژه  برای معلمان و اندیشمندان انسان ساز است و که در اجرای   سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نگارش درآمده است.

 

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس