Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز مشهد؛ امیرمحمد رحمتی زاده رئیس اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی تربت جام گفت : برای بسط و توسعه بخش تعاون برنامه ریزیها باید بر اساس محور های کارشناسی شده صورت پذیرد زیرا گسترش و تقویت تعاون یکی از مهمترین اولویتهای مااست و رونق این بخش می تواند نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه نخستین روز از هفته تعاون به عنوان «تعاون و توسعه منطقه‎ای و روستایی» نامگذاری شده است در خصوص مهمترین برنامه‎های این روز افزود: دیدارتعاونگران شهرستان با ائمه جمعه از جمله برنامه‎های نخستین روز هفته تعاون است.
رئیس اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی تربت جام با اشاره به اینکه دومین روز از هفته تعاون به عنوان «تعاون و اشتغال بانوان» نام گرفته است، گفت: در این روز برنامه‎هایی نظیر بازدید ترویجی تعاونگران از تعاونی‎های برترشهرستان پیش‎بینی شده است.
رحمتی زاده «تعاون، اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال» را عنوان سومین روز از هفته تعاون اعلام کردو برگزاری مسابقات ورزشی تعاونگران شهرستان را ازبرنامه های این روز اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه چهارمین روز هفته تعاون «تعاون گسترش مشاغل خرد و خانگی» نامگذاری شده است، از برگزاری جشنواره تعاونی‎های برترشهرستان خبر داد.
رئیس اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی تربت جام گفت: پنجمین روز هفته تعاون به عنوان «تعاون، توسعه کارآفرینی و اشتغال» نام گرفته است و در این روز افتتاح دوشرکت تعاونی در این شهرستان انجام می‎شود.
رحمتی زاده با بیان اینکه ششمین روز هفته تعاون «تعاون، توسعه بازار و صادرات» نامگذاری شده است، افزود: در این روز غبارروبی مزارشهدا و دیداربا خانواده محترم شهدا را درشهرستان داریم .
وی «تعاون و ترویج کار جمعی» را عنوان آخرین روز از هفته تعاون عنوان کرد و گفت: حضور تعاونگران شهرستان در نماز جمعه در این روز انجام می‎شود.
انتهای پیام//س.ج
برنامه های گرامیداشت هفته تعاون در شهرستان تربت جام اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک

احد جلیلیان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با گرامیداشت هفته زمین پاک (۲ الی ۸ اردیبهشت‌ماه) شعار این هفته «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»، گفت : شعار جهانی این هفته «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» است.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار مردم در حفظ محیط زیست، هدف از برگزاری هفته زمین پاک و هوای پاک فراهم آوردن فضایی برای فعالیت‌های توسعه‌ای دوستداران محیط زیست است و ادامه داد: شعار محیط زیست براساس محیط زیست مردم‌پایه، هوشمند و فناورانه است و محیط زیست سالم با مشارکت آحاد مردم تحقق می‌یابد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: به هر اندازه دانش‌افزایی و آگاهی در خصوص محیط زیست داشته باشیم به همان میزان محیط زیست برای ما و نسل آینده سالم می‌ماند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این هفته، گفت: برگزاری کارگاه و کارگروه مدیریت پسماند؛ فرهنگ‌سازی و آموزش مردم به خصوص جوامع محلی، دانش‌آموزان و دانشجویان؛ پاکسازی بوستان‌ها و پارک‌ها با مشارکت بیش از ۳۷ انجمن‌های مردم نهاد در سطح استان، نشست تخصصی به صورت وبیناری با رئیس سازمان محیط زیست و برگزاری نشستی با مدیران ۵۵ خانه محیط زیست استان از جمله برنامه‌های اجرایی این هفته است.

جلیلیان با یادآوری ۸۰ میلیون ایرانی ۸۰ میلیون همیار محیط ریست، تصریح کرد: همیاران در راستای حفظ محیط زیست با ما همکاری می‌کنند.

وی خطاب به هم‌استانی‌ها، گفت: با توجه به بارش‌های خوب و طبیعت زیبای بهاری و حیات وحش استان مردم برای حفظ محیط زیست عاری از هرگونه آلودگی مشارکت داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت روز سنندج