Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد روستازاده‌پاشاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به نتایج مسابقات قهرمانی بانوان کمیته هاپکیدو WHC استان قزویناظهار داشت: در این دوره از مسابقات که با حضور پرشور هاپکیدوکاران بانوی استان با بیش از 10 تیم شرکت‌کننده در چهار رده سنی(نونهال، نوجوان، جوان، بزرگسال) در دو بخش مبارزه (کیوروگی) و دفاع شخصی (هوشین‌سول) برگزار شد،هاپکیدوکاران مقام‌های برتری را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:مسابقات قهرمانی بانوان کمیته هاپکیدو WHC استان قزوین که از نهم تا دهم شهریورماه طی دو روز در سالن بعثت اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز برگزار شد، در بخش تیمی کیوروگی تیم‌های اول تا سوم مشخص شد.

رئیس سبک هاپکیدو WHC استان قزوین اضافه کرد: در بخش تیمی کیوروگیتیم باران قزوین با مربیگری خالقی مقام نخست، تیم المپیک الوند با مربیگری کردلو مقام دوم و تیم شهید یعقوب قاسمی‌پاشاکی الوند با مربیگری زینالی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

روستازاده‌پاشاکی تصریح کرد: در بخش هوشین‌سول هم تیم باران قزوین با مربیگری خالقی مقام نخست، تیم آوای رزم نصرت‌آباد با مربیگری زاکانی مقام سوم و تیم امیرالمؤمنین قزوین با مربیگری خالقی مقام سوم را کسب کرد.

این مسؤول ورزشی در ادامه از زحمات مسؤولان ورزش استان از جمله افشین هادی‌چگینی رئیس هیأت رزمی استان قزوین، مهرک صنوبری نایب رئیس بانوان این هیأت، خالقی نایب رئیس بانوان کمیته هاپکیدو WHC استان، آزادمنش رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز و تمام مربیان، داوران و مسؤولان اجرایی این دوره از مسابقات قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران در بخش بانوان جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.    ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.   مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.   سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هریک جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.   به نفرات اول تا سوم مسابقات علاوه بر جوایز نقدی بن خرید غیر نقدی نیز پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران