Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:38:27 GMT

مسابقات هندبال نونهالان دختر کشور در قم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۹۷۱۷۹

مسابقات هندبال نونهالان دختر کشور در قم آغاز شد

قم - مسابقات هندبال نونهالان دختر منطقه ۲ کشور از امروز در سالن نرگس قم آغاز شد و۲ تیم از قم در این رقابت ها به میدان می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هندبال نونهالان دختر کشور در قالب مناطق مختلف منطقه‌ای برگزار می‌شود و تیم های برتر هر منطقه به دور پایانی این رقابت‌ها صعود خواهند کرد که میزبانی یکی از مناطق به قم سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات منطقه ۲ کشور از صبح شنبه در سالن نرگس قم آغاز شده است و هم اکنون در این سالن در حال برگزاری است و ۷ تیم حاضر در این مسابقات در ۲ گروه ۴ و ۳ تیمی با هم به رقابت می‌پردازند.

به جز تیم هندبال گیلان که از حضور در این مسابقات انصراف داده است سایر استان‌های حاضر در منطقه ۲ کشور تیم‌های خود را به این مسابقات اعزام کرده‌اند ضمن این که قم با ۲ تیم در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده که شامگاه جمعه در هیئت هندبال استان قم صورت گرفت در گروه یک تیم های منطقه ۲ تهران، پارسه نوشهر، هیئت هندبال قم و هیئت هندبال رستم کلا مازندران حضور دارند.

همچنین گروه دوم این مسابقات گروهی ۳ تیمی است که تیم های هیئت هندبال تهران، هیئت هندبال البرز و هدف پویان جوان قم با هم مسابقه خواهند داد و از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

مسابقات مرحله گروهی به صورت فشرده طی امروز برگزار می‌شود و با انجام ۹ مسابقه امروز، ۴ تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست خواهند آورد. فریده فاتحی هدایت تیم هیئت هندبال استان قم و الناز قاسمی بازیکن نامدار هندبال قم و عضو تیم ملی مربیگری تیم هندبال هدف پویان را بر عهده دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این رقابتها محمد مهدی دروگر از استان گلستان در وزن یکصد کیلوگرم بر سکوی قهرمانی جای گرفت.

رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد .

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور