Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:43:37 GMT

انسداد ۲ هزار و ۳۸۷ حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۹۸۴۴۷

انسداد ۲ هزار و ۳۸۷ حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان

همدان - سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان گفت: از ابتدای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی تاکنون ۲۳۸۷ حلقه چاه غیرمجاز و بدون پروانه بهره برداری در استان همدان مسدود شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، منصور ستوده حفاظت از منابع آب زیرزمینی را مهمترین دغدغه جدی شرکت اعلام کرد و افزود : از ابتدای طرح احیاء و تعادل بخشی تاکنون با اخذ احکام قضایی و همکاری مسئولین ذی ربط و نیروی انتظامی تعداد ۲۳۸۷ حلقه چاه غیرمجاز پر ومسلوب المنفعه شد و پر کردن این چاهها با هدف حفاظت واحیاء از منابع آب زیر زمینی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت آب منطقه ای همدان طی چند سال اخیر به طور جدی نسبت به شناسایی چاههای غیر مجاز و بدون پروانه اقدام و با حکم قضایی و با هماهنگی نیروی انتظامی توسط اکیپ های گشت و بازرسی انها را پر ومسلوب المنفعه کرده است.

وی با بیان اینکه امسال تعداد ۱۵۷حلقه چاه در استان همدان پر و مسدود شده است، عنوان کرد: تمام این چاهها در دشت های ممنوعه حفر شده اند و حق بهره برداران آب زیر زمینی دارای پروانه را ضایع می کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهم خوردن تعادل نیکو اشلوتربک هنگام خوشحالی پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

دورتموند بازی برگشت را نیز همچون بازی رفت با یک گل به سود خود خاتمه داد تا با کسب پیروزی 2-0 در مجموع دو بازی، پاری سن ژرمن را شکست داده و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. خوشحالی بازیکنان این تیم را مشاهده می کنید.

دانلود (2.2MB)

دیگر خبرها

  • کارفرمایان استخدام کننده افغانستانی‌ها بخوانند/ جریمه به‌کارگیری اتباع غیر مجاز چند؟
  • برهم خوردن تعادل نیکو اشلوتربک هنگام خوشحالی پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • جریمه میلیونی برای اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز
  • جریمه به‌کارگیری اتباع غیر مجاز چند؟
  • جریمه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز روزانه حدود۱.۲میلیون تومان است
  • مصر عملیات رژیم صهیونیستی در رفح را  محکوم کرد
  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • آنروا: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه