Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، ارسال سیگنال به کامپیوتر از طریق Wi-Fi صورت می گیرد تابش الکترومغناطیسی و این سیگنال ها می توانند از دیوار عبور کنند. اگر شما در اطراف خود یک روتر و سایر دستگاه های بی سیم مانند بلوتوث و غیره دارید. میتوان گفت که شما در داخل سوپ بزرگی از امواج زندگی می کنید. با همه گیر شدن استفاده از تکنولوژی وای فای، اثرات سلامتی آنها نیز روز به روز بیشتر بروز میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از خطرات بهداشتی مربوط به این سیگنال ها به شرح زیر است.

با استناد به تحقیقات انجام شده دانشمندان و پزشکان یا کارشناسان سلامت سطح تابش دستگاههای وای فای را به طور بالقوه برای سلامت یک فرد خطرناک در نظر می گیرند. سیگنال های رادیویی که توسط این روتر وای فای منتشر می شود در همان محدوده فرکانسی است که در مایکروویو در طبخ غذا استفاده می شود.

این اشعه باعث تأثیر زیادی بر سلامت کودکان به ویژه در سنین زیر 10سال شوند. کودکانی که از تلفن های همراه استفاده می کنند مشکلات سلامتی بیشتر دارند. گاهی اوقات هنگامی که شما لپ تاپ خود را در شرایط کار قرار داده و در نزدیکی آن به خواب میروید با توجه به اینکه مغز شما به تابش الکترومغناطیسی حساس است. تداخل بین امواج مغزی و سیگنالهای وای فای میتواند باعث بی خوابی و اختلال در آن شود.

اقدامات پیشگیرانه

برای کاهش اثرات ناشی از این تابش ها برخی از اقدامات احتیاطی باید انجام شود. برای جلوگیری از شرایط مخاطره آمیز اقداماتی مانند محدود کردن استفاده از وای فای، جلوگیری از استفاده غیر ضروری از لپ تاپ، تلفن همراه و غیره ضروری است. همچنین سعی شود از روتر سیمی به جای بی سیم استفاده شود. با انجام این اقدامات کوچک شما می توانید خودتان را از شرایط مخاطره آمیز نجات دهید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم

در مسیر رسیدن به  آبشار زیبا، آبشار‌های پلکانی کوچکی خواهید دید که در طبیعت سرسبز این ناحیه همچون نگینی درخشان به نظر می‌رسند و به زیبایی این منطقه افزوده‌اند. پس اگر فردی ماجراجو و طبیعت گرد هستید، حتما بازدید از آبشار چم چیت (آب گرمه) را دربرنامه‌ی خود قرار دهید.

 آب‌های کوه‌های اطراف بعد از گذشتن از صخره‌ها و سنگ‌های بزرگ و کوچک به آبشار‌های این ناحیه می‌رسند که آبشار آبگرمه (چم چیت) یکی از آنهاست. به دلیل وجود آب و هوای مناسب در اطراف بیشه گرمه تنوع گیاهی زیادی نیز به چشم می‌خورد.

گل‌های نرگس، زنبق، نعنا و پونه از جمله گیاهان همیشگی این منطقه به شمار می‌آیند که خاصیت درمانی زیادی نیز دارند. همچنین تنوع جانوری در اطراف بیشه گرمه نیز باعث شده تا افراد با آمادگی به این منطقه سفر کنند. اگر قصد سفر به این آبشار را دارید آماده‌ی مواجه شدن با حیوانات این ناحیه مثل گراز و بز کوهی را داشته باشید. در سفر به روستای چم چیت و آبشار گرمه حتما موارد احتیاط را رعایت کنید و سعی کنید تا سفرتان کمترین آسیب به طبیعت و فرهنگ مردم بومی را وارد کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم
  • اتمسفر تماشایی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پیش از آغاز بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد