Web Analytics Made Easy - Statcounter

ری- شهردار منطقه ۲۰ تهران از آمادگی مدیریت شهری برای مدیریت بحران های احتمالی در زمان بارش های فصلی و رفع نقاط آبگیر شناسایی شده در این منطقه خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد صفوی پیش از ظهر شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل بارندگی و احتمال بارش های نامنظم، تمهیدات لازم از سوی مدیریت شهری منطقه ۲۰ انجام شده است تا هدایت و حرکت آب های سطحی ناشی از بارندگی های فصلی در مسیر کانال های جمع آوری کننده به سرعت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفوی با اشاره به اینکه پاکسازی و لایروبی مسیل ها و کانال های فرعی و اصلی از مهمترین اقداماتی است که به صورت مستمر و منظم در حال اجراست، افزود: منطقه ۲۰ دارای ۷ رشته کانال درجه یک با نام های سرخه حصار، فیروزآباد، ماندگاری، خروجی سوم، بازیافت، یاغچی آباد و بهشتی است که در طول ماه تا ۵ بار نیز لایروبی می شوند تا شاهد تجمع ضایعات و زباله های شهری در این مسیرهای مهم شهری نشویم.

وی لایروبی مدام از۲۰ حوضچه رسوب گیر، ۲۰ تله آشغال گیر و مخازن ۶۰۰ هزار مترمکعبی صالح آباد را از دیگر اقدامات مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: ۵۴ رشته کانال درجه دو و سه با متراژ ۵۰ هزار مترطول نیز در محدوده شهری وجود دارد که رسوب برداری ضایعات از آنها در قالب برنامه ای مستمر در دستور کار روزانه مدیریت شهری منطقه ۲۰ قرار دارد.

صفوی به اقدامات ویژه مدیریت شهری نیز اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر برنامه های معمول و روزانه لایروبی که به صورت منظم انجام شده در طرح های ویژه امورنگهداشت شهر و طرح استقبال از مهر نیز این مهم با نگاه ویژه ای انجام شده است.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به رفع نواقص عمرانی و بهسازی نقاط آب گیر گفت: در طرح ۲۰ روزه نگهداشت شهر که از ۱۵ مرداد تا ۵ شهریور در جریان بود، ۴۴ نقطه آبگیر در نواحی هفتگانه شناسایی و رفع نقص شد که ترمیم روکش آسفالت، اصلاح شیب و بهسازی شبکه جمع آوری آب های سطحی از جمله عملیات انجام شده است.

صفوی ادامه داد: تیم های امور شهری و پاکسازی مسیل ها نیز در آماده باش هستند تا در زمان وقوع بارندگی در نقاط حساس و محل هایی که احتمال آب گرفتگی و آب ماندگی دارند مستقر شوند.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه نیازمند مشارکت شهروندان در خصوص عدم تخلیه زباله های شهری در انهار و کانال های عبوری هستیم، یادآور شد: با توجه به اینکه مدیریت شهری تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است ولی همچنان از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ آماده دریافت نظرات و نقطه نظرات شهروندان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها

به گزارش همشهری، این شهر هم‌اکنون از سامانه‌های روسطحی و زیرسطحی بسیاری برخوردار است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله مشخصی دارد. در چنین شرایطی مدیریت شهری برای توسعه زیرساخت‌های ترددی شهر در ۲جبهه تلاش می‌کند. در اتوبوسرانی از یک سو با اتکا به تولید داخل، کار سفارش اتوبوس‌های نو را به مراحل اجرایی رسانده و از سوی دیگر با طرف خارجی قرارداد تامین اتوبوس‌های برقی جدیدی را منعقد کرده که می‌تواند آینده‌ای روشن برای تردد اتوبوسی شهر در پی داشته باشد.

در بخش مترو نیز قرارداد تامین واگن به مراحل اجرایی پیش‌پرداخت نزدیک شده و تعداد واگن نیز افزایش یافته است. به این ترتیب مدیریت شهری ششم وارد میدان شده تا حمل‌ونقل تهران را طی زمان مشخصی کاهش دهد. البته مخالفان داخلی و تحریم‌های خارجی هریک تلاش می‌کنند به‌نحوی مدیریت شهری را از ریل خارج کنند اما تیم شهرداری تهران همچنان در ۴جبهه در حال مقابله با مشکلات است.

کد خبر 848642 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها موتور و موتور سوار اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس حمل و نقل شهری مترو تهران

دیگر خبرها

  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • رگبار و رعد و برق در شمال، غرب و مرکز کشور
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان