Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از برگزاری همایش فصلی و نشست خبری تشکل متبوعش خبر داد و گفت: برگزاری همایش فصلی در دستور کار جمعیت رهپویان قرار دارد و از مسائل اولویت‌دار ماست. پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ، از برگزاری همایش فصلی تشکل متبوعش خبر داد و اظهار داشت: برگزاری همایش فصلی در دستور کار جمعیت رهپویان قرار دارد و از مسائل اولویت‌دار ماست؛ البته کنگره جمعیت هر دوسال یکبار است که به تازگی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش نامه نیوز، سروری با اشاره به زمان برگزاری نشست خبری تصریح کرد:‌ قرار است هیأت اجرایی رهپویان در این باره تصمیم‌گیری کند اما نهایتا تا آخر شهریور ماه این نشست برگزار می‌شود.
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به عملکرد دولت دوازدهم و هماهنگی آن با مجلس، گفت: دولت دوازدهم در آغاز کار قرار دارد و قرار است 4 سال اداره کشور را بر عهده داشته باشد، این مسیر نیازمند این است که دولت خود را از تراز احزاب سیاسی خارج کند و در غیر این صورت دچار چالش‌های جدی خواهد شد که نتیجه آن چیزی جز اتلاف منابع ملی نخواهد بود.
وی بابیان اینکه هنوز احساس می‌شود که دولت از رقابت انتخاباتی خارج نشده و افراد تندرو درصدد هستند دولت را در تنش سیاسی قرار دهند، خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر شاهد اختلاف اصلاح‌طلبان و دولت هستیم و این مسئله توجه دولت را از مشکلات مردم به حاشیه‌های سیاسی جلب می‌کند که این امر نگران‌کننده است.
سروری ادامه داد: درحالی‌که ما نزدیک به آغاز فصل تحصیلی هستیم اما هنوز وزیر مربوط به وزارت علوم معرفی نشده و سؤال ما این است که چرا دولت این‌همه دراین‌باره تعلل می‌کند.
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی یادآور شد: این موضوع نشان می‌دهد دولت دوازدهم زیر فشار جریانات سیاسی است که به دنبال سهم‌خواهی هستند و می‌توانند دولت را به حاشیه ببرند.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»

به گزارش خبرگزاری مهر، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 6093197 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی