Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدزاده با بیان اینکه شورا و شهرداری جای سیاست نیست، گفت: اگر شهرداری سیاسی انتخاب شود که در حوزه مدیریت شهری از توانایی لازم برخوردار نباشد، درآینده با مشکل مواجه می‌‌شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محرم محمدزاده در گفت‌‌وگو با آناج در تشریح علت تاخیر در انتخاب شهردار تبریز، ابراز داشت: کاندیداها چهارشنبه هفت قبل برنامه‌‌هایشان را به شورا ارائه داده‌‌اند و فعلا در حال بررسی معیارهای آنان هستیم تا با شاخص‌‌های شورا تطبیق داده و شهرداری را انتخاب کنیم که جوابگوی نیازهای شهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از دلایل دیگر تاخیر در انتخاب شهردار عدم اجماع اکثریت بر روی یک گزینه است، ما نمی‌‌خواهیم شهردار با 7، 8 رأی انتخاب شود، چراکه درصورت چنین انتخابی در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد، شهردار انتخابی باید حداقل 11 رأی پشتوانه داشته باشد تا با جدیت امور را پیش ببرد.

خزانه‌‌دار شورای پنجم تبریز با بیان اینکه شهردار انتخابی باید با طیف‌‌های حاضر در شورا تعامل داشته باشد و به‌‌دور از تنش به کار خود ادامه دهد، خاطرنشان ساخت: هدف انتخاب شهردار سیاسی نیست و گرایشات سیاسی هم در شاخص‌‌های بیست و هفت‌‌گانه شورا جایی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تکلیف شهرداری تبریز طی روزهای آتی مشخص می‌‌شود، تاکید کرد: ما نیز دوست داریم سریعاً شهردار را انتخاب کنیم چون کارها با سرپرست پیش نمی‌‌رود، لذا فکر می‌‌کنم طی 20 روز آینده شهردار انتخاب شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«مصطفی سعیدی سیرایی» از حوزه کرج، فردیس و اشتهارد به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

با توجه به شکل گیری جریان‌های سیاسی جدید و تغییر موازنه قدرت بین اکثریت اصولگرای سنتی و رویش‌های جدید انقلابی، مجلس دوازدهم باید از پویایی و نشاط سیاسی ویژه ای برخوردار باشد و لابی گری های مرسوم بهم بخورد و در مجموع با درصد قابل توجه نمایندگان انقلابی امیدواریم شاهد تغییرات محسوس به نفع مردم باشیم.

*مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

نقشه راه اجرای برنامه هفتم توسعه، واقعی دیدن بودجه‌ها و جلوگیری از ناترازی بودجه. به فرمایش مقام معظم رهبری ام الخبائث ناترازی بودجه است.

*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

به دلیل حوزه تخصصی اینجانب و کمبود سرانه‌ها و زیر ساخت‌ها در حوزه انتخابیه حتی الامکان در کمیسیون برنامه و بودجه حضور پیدا خواهم کرد.

*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راهکاری دارید؟

کمبود زیرساخت‌ها و عدم نظارت دقیق بر عملکرد مدیران و غیربومی بودن آنها از اساسی‌ترین مسائل ما در استان البرز است که علیرغم نزدیکی به مرکز جزو محروم‌ترین استان‌ها با بیش از ۶۰ محله محروم هستیم که نیازمند رسیدگی فوری هستند.

کد خبر 6098773

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود