Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:13:03 GMT

۸ نمایشگاه عکس دفاع مقدس در خراسان جنوبی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۹۹۷۲۶

۸ نمایشگاه عکس دفاع مقدس در خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجند- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری هشت نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محبی صبح شنبه در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان یسان کرد: طی هفته دفاع مقدس هشت نمایشگاه عکس در شهرستان های خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی برگزاری مسابقات کتابخوانی، اهدای کتاب به پایگاه های مقاومت بسیج با موضوع دفاع مقدس و حمایت از فیلم های کوتاه با موضوع دفاع مقدس را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی بیان کرد: طی هفته دفاع مقدس اکرن فیلم های دفاع مقدس با استفاده از سینماهای سیار در مناطق محروم خراسان جنوبی را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: اجرای نمایش های مرتبط با دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مسابقات نقاشی و خوشنویسی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی غبار روبی گلزار شهدای گمنام، برگزاری نشست بصیرتی دفاع مقدس و برگزاری شب شعر و خاطره گویی دفاع مقدس را از دیگر برنامه های قابل اجرا عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین طی هفته دفاع مقدس، هشت کانون فرهنگی وهنری مساجد با نام شهدا نیز افتتاح خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا تا ۲ روز دیگر آرام است

زارعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: براساس خروجی مدل‌های پیشیابی هواشناسی با خروج سامانه بارشی از جو استان، طی ۴۸ ساعت آینده شرایط جوی در استان نسبتا پایدار و و یکنواخت پیش بینی می‌شود.

او افزود: از روز یکشنبه تا ۴ شنبه هفته پیش رو، با نفوذ سامانه جدید به جو استان، به تدریج از سمت غرب شاهد ناپایداری‌هایی به صورت وزش تند باد، رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

زارعی بیان کرد: به لحاظ دمایی روند افزایش دمای هوا تا اواسط هفته پیش رو قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مرکز استان بین ۱۷ و ۵ درجه سلسیوس بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هوا تا ۲ روز دیگر آرام است
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌