Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی اصغر هادی زاده با بیان این مطلب؛ گفت: کاروان ایران در بازی های پارالمپیک ۱۹۸۸ سئول برای نخستین بار در رشته های دو و میدانی، والیبال نشسته، گلبال و وزنه برداری شرکت کرد و من نخستین ورزشکاری بودم که در ماده پرتاب وزنه مسابقه داده و مدال برنز کسب کردم و نخستین مدال آور بازی های پارالمپیک شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این مسابقات هم به عنوان سرپرست تیم دو و میدانی به بازی های پارالمپیک آتن، پکن، لندن و ریو اعزام شدم.

وی افزود: سطح پارا دو و میدانی در مقایسه با گذشته خیلی متفاوت شده و پیشرفت رکوردها فوق العاده بالاست به طوریکه گرفتن مدال کار سختی است. توجه کشورهای دنیا به این رشته معطوف است و در این رشته سرمایه گذاری می کنند.

نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان جایگاه پارا دو و میدانی ایران را خیلی خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: رشته پارا دو و میدانی ایران جایگاه خاصی در دنیا دارد، اما تیم ایران در بخش پرتاب ها فعال است و به بخش رقابت های دوها و ویلچررانی توجهی نداریم درحالیکه یک بخش توزیع مدال ها به این رشته ها مربوط می شود.

هادی زاده در پایان درباره برگزاری مراسم آیین تجلیل از مدال آوران بازی های پارالمپیک گفت: به نظر من یکی از زیباترین و بهترین کارهای پارالمپیک گرد هم آوردن پیشکسوتان است، چراکه بسیاری از قهرمانان به سن پیری رسیده و نه تنها از ورزش بلکه از کارشان هم بازنشسته شده اند. جمع شدن و قرار گرفتن در چنین شرایطی شاید به همین سادگی به دست نیاید بنابراین ارزشمند است. اصل مهمی هم که باید در نظر گرفته شود احترام به پیشکسوتان و قدیمی ها است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی

چلسی 4 سال در استمفوردبریج شکست نخورد. منچسترسیتی 58 بازی با رکورد تاریخی آن‌ها فاصله دارد. 

طرفداری | چند رکورد مهم لیگ برتر همچنان به نام منچسترسیتی و پپ گواردیولا ثبت نشده‌اند.

با پیروزی 5-1 مقابل وولورهمپتون، سیتیزن‌ها به شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی ادامه دادند. از شکست 2-1 مقابل برنتفورد در نوامبر 2022 تا به امروز، تیم تحت هدایت گواردیولا هرگز در اتحاد شکست را تجربه نکرده است. نوار شکست‌ناپذیری آن‌ها در لیگ برتر به عدد 29 رسید که در حال حاضر در بین تیم‌های فعلی لیگ برتر بهترین عملکرد محسوب می‌شود. با این حال، اگر در بحث رکورد شکست‌ناپذیری خانگی کاوش عمیق‌تری داشته باشیم، با عملکرد شگفت‌انگیز چلسی مواجه خواهیم شد. آبی‌ها در حد فاصل مارس 2004 تا اکتبر 2008 هرگز در ورزشگاه استمفوردبریج شکست نخوردند. این رکورد تا امروز دست نخورده باقی‌مانده و تنها لیورپولِ یورگن کلوپ در سال 2017-2021 با 68 بازی به آن نزدیک شد. 

طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی لیگ برتر

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • پرتاب نخستین کاوشگر جهان برای نمونه‌برداری از سمت دور ماه
  • پرتاب نخستین کاوشگر برای نمونه‌برداری از ماه
  • نخستین کاوشگر جهان برای نمونه‌برداری از سمت دور ماه پرتاب شد
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • تأمین آب 7500 هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد