Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارآفرین سبزدشتی گفت: وجود ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه در زمان حادثه قوت قلبی برای مردم است ولی متأسفانه در مواقع اضطراری نبود نیروی متخصص در این ایستگاه، حضور ماشین آتش‌نشانی چند صدمیلیونی ارزش چندانی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارآفرین منطقه سبز دشت در گفتگو با خبرنگار بافق خبر گفت: از سال 1381 کار پرورش مرغ گوشتی را آغاز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرغداری با ظرفیت 16 هزار قطعه‌ای 3 نفر مشغول به کار هستند.

غلامحسین مرادی در خصوص آتش‌سوزی سیستم اتوماسیون مرغداری اظهار داشت: همیشه بعد از ضدعفونی و قبل از دوره جوجه ریزی کف سالن برای رفع کامل میکروب‌ها سوزانده می‌شود که براثر نشتی شیلنگ کپسول گاز سالن آتش گرفت.

وی افزود: در این آتش‌سوزی دو عدد جت هیتر و یک سالن اتوماسیون که در سال 1387 به مبلغ ۱۸0 میلیون ریال خریداری‌شده کلیه سیستم برق مرغداری و دو عدد هیتر همه در آتش سوخت و حدود 600 میلیون ریال خسارت واردشده است.

مرادی در خصوص بیمه بودن ساختمان مرغداری و مشکلات اساسی در مورد پرداخت خسارت توسط بیمه تصریح کرد: ساختمان مرغداری در طول دوره پرورش مرغ بیمه است و در صورت خالی بودن فاقد بیمه است و در صورت بروز حادثه بیمه هیچ‌گونه خسارتی پرداخت نمی‌کند که این مشکل جدی برای پرورش‌دهندگان مرغ است.

وی در رابطه باوجود ماشین آتش‌نشانی در منطقه خاطرنشان کرد: طی تماس فوری با 125 ایستگاه بافق در پاسخ آتش‌نشانی روستای موری آباد را معرفی کرد. این آتش‌نشانی با مرغداری فاصله 3 کیلومتری دارد ولی با عدم وجود خط تلفن در این ایستگاه مجبور شدم به روستای موری آباد مراجعه کنم. متأسفانه ماشین آتش‌نشانی باطری نداشت که با کمک مردم روستا آن را روشن شد. ۴۵ دقیقه طول کشید تا به محل آتش‌سوزی رسید آتش خاموش شده بود.

این کارآفرین ادامه داد: وجود ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه در زمان حادثه می‌تواند قوت قلبی برای مردم باشد ولی متأسفانه مشکل این است که در مواقع اضطراری نبود نیروی متخصص و امکانات در این ایستگاه، حضور ماشین آتش‌نشانی چند صدمیلیونی در منطقه ارزش چندانی ندارد.

مرادی در خصوص پیگیری انجام‌شده بیان داشت: به استانداری، فرمانداری و بخشداری این موضوع را گزارش دادیم حتی پاسگاه انتظامی سبز دشت این موضوع را صورت‌جلسه کرد. منتظر نتیجه پیگیری‌های صورت گرفته هستیم که چرا این ایستگاه در فاصله ۳ کیلومتری مرغداری ۴۵ دقیقه طول می‌کشد تا به محل آتش‌سوزی برسد.

وی در پایان از مسئولین خواست: با توجه به اینکه تنها منبع درآمد من مرغداری است از آن‌ها می‌خواهم با حمایت خود زمینه راه‌اندازی مجدد این واحد را فراهم کنند.

انتهای پیام/ع.ع

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات بحران افزود: متاسفانه آبفای هشترود طرح پیشرفته فاضلاب را تکمیل نمی‌کند و پسابهای ریخته شده به رودخانه شهر موجب بروز بیماری در فصل تابستان و بوی بد می‌شود.

وی اضافه کرد: آب و فاضلاب شهری هم باید در اجرای طرح فاضلاب مدرن شهری اقدامات لازم را انجام دهد و این طرح را هرچه زودتر به اتمام برساند تا مردم مجبور به هدایت فاضلاب‌های خانگی خود به داخل رودخانه نشوند.

فرماندار هشترود گفت: با توجه به اینکه حریم و بستر رودخانه‌های هشترود مشخص نیست اداره امور مناع آب هم باید ترتیبی اتخاذ کند که در اسرع وقت هم حریم و هم بستر رودخانه‌های شهرستان معین شود.

قشلاقی گفت: مشخص نبودن بستر رودخانه‌های داخل شهر وحتی خارج از شهرستان باعث تعرض افراد به این ناطق شده و در صورت بروز سیل و خسارت باید خسارت جبران ناپذیری به افراد خسارت دیده پرداخت شود در صورتی که اصلا حق آنها نیست.

پورصادق شهردار هشترود هم تجهیز آتش نشانی این شهر را خواستار شد و گفت: خودروهای آتش نشانی این شهرستان نیاز به تعمیر دارند و در صورت بروز حادثه‌ هم زمان در شهرستان با مشکل رو به رو خواهیم شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر محلات شهر قدیمی هستند و خودروهای سنگین آتش نشانی نمی‌توانند وارد آن مناطق شوند از این رو درخواست تجهیز آتش نشانی را به خودرو‌های سبک از جمله نیسان و موتور داریم تا بتوانیم در صورت بروز حادثه خدمات به مردم بدهیم.

دیگر خبرها

  • صدور ۸۰ میلیون بیمه نامه
  • طوفان تندری در سبزوار ۶۶ حادثه را رقم زد
  • دختر ۶ ساله نهاوندی در گاماسیاب غرق شد/نهاوند بدون غواص
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسولیس و سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود