Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- فراخوان ارسال مقاله به دومین همایش علمی تحقیقی «مفلحون» که به همت شورای امربه معروف ونهی از منکر اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش خبرنگارمهر، شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی استان در راستای تعمیق و تعمیم شعایر اسلامی در جامعه به ویژه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، اقدام به برگزاری دومین همایش علمی ــ تحقیقی این فریضه تحت عنوان «مفلحون» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محققان، اساتید، دانشجویان و علاقمندان به این شرکت در این همایش می توانند آثار خود را حول محورهای امام حسین(علیه السلام) منادی اسلام ناب محمدی، اجرای فریضتین تنها راه نجات مسلمین و همه مسئولیم به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

موضوعات مقالات شامل امام حسین(علیه السلام) از دیدگاه اهل سنت، راههای تحقیق فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، چرا صله رحم در میان ما کم رنگ شده است، نقش امر به معروف و نهی از منکر در امنیت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه است.

راه های جلوگیری از انحرافات فکری و اندیشه های نوظهور با الهام از قیام امام حسین(علیه السلام)، تبلور شعار سال در اجرای فریضتین امر به معرو و نهی از منکر، بررسی مصادیق معروفات و منکرات در جامعه (موردی)، بررسی رابطه ارتقاء شاخص های فرهنگ عمومی و اجرای فریضتین در جامعه، روش شناسی(متدولوژی) فریضتین(فقهی، کلامی، تاریخی، جامعه شناختی، سیاسی وغیره) و همه مسئولیم از دیگر موضوع مقالات این همایش است.

این همایش در دوره سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار می شود و شرایط عملی بودن آنها توسط هیئت داوران انتخاب می شود.

آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش ۲۰ مهر سال جاری است و ۳۰ مهر تا پنجم آبان هم زمان بررسی آثار رسیده توسط هیئت داوران تعیین شده است و همایش نیز همزمان با ۱۴ آبان سال جاری در سنندج برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش مفلحوان واقع در سنندج، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در میدان بسیج، بلوار توحید، مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج، طبقه دوم، شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل و یا شهرک سعدی، خیابان امیرکبیر، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان و یا با آدرس الکترونیکی: moflihon۹۶@gmail. Com مراجعه کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزارشد، اظهار کرد: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی شهر سنندج از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

وی هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج را مقابله با روایت‌سازی جعلی ضد انقلاب بیان کرد و گفت: حقایق مستند از مردم دریغ شده است و باید روایت صحیح و نافذ را به عموم مردم سنندج منتقل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تلاش ما این است که همایشی غنی از روایت‌های صحیح برگزار شود چون واقعاً مردم کردستان مردمانی با بالاترین سطح شعور سیاسی هستند.

رمضانی در ادامه تصریح کرد: برای برگزاری بهتر این همایش از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی استفاده شود.

وی اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده، بخشی از همایش شامل روایت‌گری پیشمرگه‌های مسلمان به عنوان اسناد زنده و ناطق خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: ذکر خاطرات و فداکاری‌های این عزیزان هر سال باید به مردم یادآوری شود.

رمضانی در پایان یادآورشد: این همایش در ابعاد استانی و ملی بازتاب خواهد داشت لذا با بهترین کیفیت باید برگزار شود.

کد خبر 6088867

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • خاندانی از تبار و نوادگان حذیفه‌بن‌یمان در طرشت
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب