Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:14:05 GMT

مسابقات بوکس جوانان قهرمانی کشور در همدان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۰۰۹۳۰

مسابقات بوکس جوانان قهرمانی کشور در همدان برگزار می‌شود

همدان-رئیس هیئت بوکس استان‌همدان گفت: بیست و هشتمین دوره مسابقات بوکس جوانان قهرمانی کشور در همدان برگزار می‌شود.

داوود دوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس جوانان قهرمانی کشور در همدان اظهار داشت: بیست و هشتمین دوره مسابقات بوکس جوانان قهرمانی کشور ۱۴ شهریورماه تا ۱۸ شهریورماه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳۱ استان کشور به‌علاوه تیم‌های مستقل کیش و توابع تهران با حضور نزدیک به ۳۰۰ ورزشکار و مربی و کادر اجرایی در این مسابقات حاضر خواهند شد.

رئیس هیئت بوکس استان‌همدان بابیان اینکه بوکس از رشته‌های بسیار پرطرفدار است، گفت: تعداد مکان‌های آموزش بوکس در شهر همدان از ۳ به ۱۲ افزایش پیداکرده است.

دوامی گفت: برای اولین بار در تاریخ بوکس همدان یک سانس در کوی خضر، یک سانس در دیزج، دو سانس در شهرک مدنی شامل یکی در استخر کوثر و دیگری در استخر کارگران این شهرک، دو سانس در کانون بسیج، دو سانس در سالن فردوسی و یک سانس نیز در دانشگاه بوعلی سینا همدان فعال‌شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات چندجانبه متعدد در همدان بیان کرد: تا جایی که پتانسیل و توان مالی هیئت به ما اجازه داده در این مدت مسابقاتی در رده‌های سنی مختلف با حضور استان‌های مختلف در همدان برگزار کردیم.

رئیس هیئت بوکس استان‌همدان عنوان کرد: به دنبال آینده سازی و استعدادیابی در این رشته ورزشی در استان‌همدان هستیم تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک نسل جدید بوکس را معرفی کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشورمان ۵ تا ۱۰ اردیبهشت در استان همدان و سالن ۳ هزار نفری الغدیر شهرستان ملایر برگزار می شود.   این پیکار‌ها که حکم انتخابی تیم نوجوانان را دارد با حضور بوکسور‌های همه استان‌ها برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور