Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: برای سال تحصیلی جدید نرخ سرویس مدارس در مسافت‌های کوتاه 6 درصد و برای مسافت های طولانی حدکثر 15 درصد افزایش داشته است که میانگین این افزایش کمتر از 10 درصد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا گفت: بالغ بر 25 هزار دانش آموز در شهر یزد از سرویس ایاب و ذهاب استفاده می کنند، که عملیات اجرایی آن را شرکت‌های تخصصی سرویس مدارس و شرکت های مینی بوسرانی وابسته به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، زیر نظر کارگروه ماده 18 انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال موسوی ندوشن افزود : نرخ سرویس مدارس اعم از سواری یا مینی بوس، فروردین هر سال در کارگروه ماده 18 با حضور نمایندگانی از والدین دانش آموزان، استانداری، شهرداری، پلیس راهور و دستگاههای نظارتی استان تعیین و برای تصویب به شورای اسلامی شهر فرستاده می شود و بعد از تصویب و تائید کمیته انطباق فرمانداری به مدارس ابلاغ می‌شود.

وی تصریح کرد: خودروهایی که خارج از موارد گفته شده در این زمینه فعالیت نمایند توسط پلیس راهور متوقف و اعمال قانون خواهند شد. اگرچه بر اساس مصوبه کارگروه ماده 18 استان، شرکت‌های اتومبیل کرایه می‌توانند با دریافت مجوز از مراجع قانونی نسبت به ایاب و ذهاب دانش آموزان اقدام نمایند.

موسوی خاطر نشان کرد: تعداد دانش آموزان در سواری شخصی باید با ظرفیت خودرو هماهنگ باشد و سوارکردن بیش از حد مجاز خلاف مقررات است.

این مسئول درمورد قرارداد مینی بوس‌ها نیز گفت : این قرادادها به صورت حجمی بسته می‌شود و هر دستگاه مینی بوس برابر ظرفیت خود وجه دریافت می‌کند و کسر مسافر هر خودرو باید توسط افراد استفاده کننده جبران گردد.

موسوی در مورد نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی نیز با تاکید بر فراهم آوردن زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان در محدوده سکونتی خود گفت : برای سال تحصیلی 97-96 نرخ سرویس مدارس در مسافت‌های کوتاه 6 درصد و برای مسافت های طولانی حدکثر 15 درصد افزایش داشته است که میانگین این افزایش کمتر از 10 درصد است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان از خانواده‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد فوق الذکر و نرخ پیوست ، موارد را از طریق انجمن اولیا و مربیان، سازمان حمل بار و مسافر شهرداری یزد، پلیس راهور و اداره کل تعزیرات حکومتی استان پیگیری نمایند.

وی نرخ کرایه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در یزد را به شرح زیر اعلام کرد:

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت