Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@11:33:54 GMT

پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی ایتالیا به ستاره ناپولی رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۰۱۶۱۱

پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی ایتالیا به ستاره ناپولی رسید

در آستانه دیدار حساس آتزوری و ماتادورها، مالک جدید پیراهن نمادین لاجوردی‌پوشان مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بازی امشب تیم‌های ملی ایتالیا و اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، پیراهن شماره 10 آتزوری به لورنزو اینسینیه، هافبک هجومی ناپولی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیا در حالی به مادرید سفر کرده است که به 3 امتیاز این بازی برای رسیدن به صدر جدول گروه G و صعود مستقیم به جام جهانی نیاز دارد و این در شرایطی است که تیم تحت هدایت جامپیرو ونتورا، مدافع میانی کلیدی‌اش جورجو کیه‌لینی را به دلیل مصدومیت از دست داده است. مدافع یوونتوس نه تنها بازی امشب بلکه بازی سه‌شب آتزوری برابر رژیم اشغالگر قدس را هم در اختیار نخواهد داشت. ونتورا برای این بازی همچنین ریکاردو مونتولیوو را از ترکیب کنار گذاشته است.

در زیر فهرست بازیکنان اردوی آتزوری و شماره آنها را مشاهده می‌کنید:

1 جان لوئیجی بوفون (یوونتوس)، 12 جان لوئیجی دوناروما (میلان)، 21 ماتیا پرین (جنوا)، 13 داوید آستوری (فیورنتینا)، 15 آندره‌آ بارتزالی (یوونتوس)، 19 لئوناردو بونوچی (میلان)، 2 آندره‌آ کونتی (میلان)،‌دانیلو دآمبروسیو (اینتر)، 4 متئو دارمیان (منچستریونایتد)، 5 دانیله روگانی (یوونتوس)، 7 لئوناردو اسپیناتزولا (آتالانتا)، 16 دانیله دروسی (رم)، 18 مارکو پارولو (لاتزیو)، 14 لورنزو پیگرینی (رم)، 8 مارکو وراتی (پرای‌سن‌ژرمن)، 20 فدریکو برناردسکی (یوونتوس)،‌ 6 آنتونیو کاندروا (اینتر)، 22 استفان الشعراوی (رم)، 10 لورنزو اینسینیه (ناپولی)، 9 آندره‌آ بلوتی (تورینو)، 17 ادر سیتادین مارتینس (اینتر)، 23 مانولو گابیادینی (ساوتهمپتون) و 11 چیرو ایموبیله (لاتزیو)

تیم‌های ملی اسپانیا و ایتالیا از ساعت 23:15 به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو دچکو پاسور سی و شش ساله اسطوره ای تیم ملی والیبال آرژانتین، پس از چند فصل حضور در تیم لوبه از این تیم جدا شد. 

باشگاه لوبه ایتالیا با انتشار عکسی از او در اینستاگرام خود، از زحمات او در تیم تشکر کرد و برای ادامه دوران حرفه ای او آرزوی موفقیت کرد. دچکو در آستانه توافق با باشگاه مودنا است تا جایگزین برونو رزنده در این تیم شود. جالب است که وقتی دچکو به لوبه پیوست نیز جانشین برونو رزنده برزیلی در این تیم شده بود.

پوریا حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که برای فصل آینده راهی لوبه ایتالیا شده‌است،  فرصت هم بازی شدن با دچکو را از دست داد تا از پاس های بی نظیر او بی بهره شود. 

سانتیاگو اوردونای ایتالیایی آرژانتینی پاسور اول لوبه برای فصل آینده خواهد بود. باشگاه لوبه برای فصل آینده دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • آخرین گل پاول ندود با پیراهن یوونتوس (3 می، 2009) / فیلم
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم