Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@17:32:25 GMT

دانشکده پیراپزشکی آزاد ملایر آماده پذیرش دانشجو/تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۰۱۹۲۱

دانشکده پیراپزشکی آزاد ملایر آماده پذیرش دانشجو/تصاویر

رئیس دانشگاه آزاد ملایر گفت: با توجه به تجهیزات و بستر فراهم شده در ساختمان خاتم الانبیاء دانشکده پیراپزشکی ملایر آمادگی پذیرش دانشجو را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ بهمن ماه سال گذشته ،وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به ملایر سفر کرد و یکی از رهاوردهای این سفر موافقت با تاسیس دانشکده پیراپزشکی در دانشگاه آزاد ملایر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه آزاد ملایر پس از دریافت موافقت نامه تاسیس دانشکده پیراپزشکی در محل ساختمان خاتم الانبیاء اقدامات لازم برای تجهیز و ایجاد بستر برای پذیرش دانشجو را فراهم کرد.
با پیگیری های انجام شده اکنون درخواست پذیرش دانشجو در چهار رشته پیراپزشکی داده شده و در صورت موافقت شاهد راه اندازی رشته های پیراپزشکی در ملایر خواهیم بود.
رئیس دانشگاه آزاد ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اقدامات انجام شده در این دانشگاه برای پذیرش دانشجو بیان کرد: پس از دریافت موافقت نامه ها ی اولیه اقدامات لازم برای ایجاد بستری مناسب برای پدیرش دانشجو انجام شد.
عباس ملک حسینی گفت: کارهای فراوانی در این مدت یک سال انجام شده است و فقط حدود ده هزار متر مربع فضای آموزشی دارد که نیاز به محوطه سازی می باشد.
وی افزود: تمامی آزمایشگاهای علوم پایه مربوط به رشته های علوم پزشکی کاملا تجهیز شده است و تمامی تجهیزاتی که برای رشته های پرستاری، اتاق عمل و پیراپزشکی نیاز بوده فراهم شده است.
رئیس دانشگاه آزاد ملایر گفت: زیر بنای این دانشکده حدود 7 هزار متر مربع است که بیش از 5 میلیارد تومان از هشت سال پیش تا کنون در این مکان هزینه شده است.
وی گفت: ما درخواست های لازم را برای پذیرش دانشجو به وزارتخانه داده و منتظر تایید آنها هستیم.
ملک حسینی افزود: این دانشگاه درخواست تاسیس 4 رشته کارشناسی اتاق عمل، کارشناسی پرستاری، کارشناسی هوشبری و مهندسی بهداشت محیط را ارائه کرده و در صورت موافقت از مهرماه دانشجو پذیرش می شود.
گفتنی است؛ معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به ملایر از محل دانشکده پیراپزشکی بازدید کرد.
وی در این بازدید با اشاره به کمبود نیروی پرستار از بخش غیردولتی خواستار ورود به بحث آموزش آکادمیک پرستاری شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند

به دنبال اعتراضات گسترده دانشجویی در دانشگاه‌های کانادا در حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با جنگ غزه، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی پاریس نیز کلاس‌های خود را در همین راستا تعطیل کرده‌اند. 

این خبرگزاری گزارش داده که کلاس‌های درس این دانشکده به دلیل اعتراضات در محکومیت جنگ غزه به حالت تعلیق درآمده است.

این گزارش افزود: معترضان ضد اسرائیلی ساختمان انستیتوی مطالعات سیاسی در پاریس را اشغال کردند و ویدئو‌های منتشر شده نشان میدهد که معترضان مقابل ورودی دانشگاه را با اقلامی مثل تخته و سطل‌های بزرگ زباله مسدود کرده‌اند. 

گزارش‌های تایید نشده در رسانه‌های اجتماعی حاکی از آن است که دانشجویان در همبستگی با دانشجویان آمریکایی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ جاری در غزه و ترغیب امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای برقراری آتش‌بس، تجمع کرده‌اند.

علاوه بر آمریکا و فرانسه دانشجویان کانادایی نیز به این کمپین خودجوش پیوستند.

شبکه آمریکایی «ان بی سی نیوز» گزارش کرد که چادر‌های اعتراضی در بیش از ۴۰ دانشکده و دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده و کانادا از جمله، «نورث‌وسترن»، «جرج واشنگتن»، «هاروارد»، «براون»، «دانشگاه میشیگان»، «دانشگاه فناوری ماساچوست» (MIT) و دانشگاه پلی‌تکنیک دولتی کالیفرنیا در منطقه «هامبولت» کالیفرنیا بنا شده است.

دانشجویان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها همکاری خود را با هر شرکتی که در پیشبرد عملیات‌های نظامی اسرائیل در غزه نقش دارد قطع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت