Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب شهرداران سه شهر شهرستان رزن با گذشت نزدیک به 10 روز از آغاز فعالت شوراهای دور پنجم در هنوز خروجی نداده است و شهرهای شهرستان فعلا بدون انتخاب شهردار و با سرپرست به کار خود ادامه می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح رزن، انتخاب شهرداران شهرستان رزن همچنان پشت درهای بسته و بدون خروجی به روند خود ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شوراهای شهر رزن در گفت و گو با ما با بیان اینکه هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم گفت با انتخاب سرپرست برای شهرداری رزن به دنبال ایجاد آرامش در کادر مدیریتی بودیم.

در قروه و دمق نیز اوضاع بر همین منوال است در حالی که شهردار دمق پس از نزدیک به ده سال حضور در شهرداری دمق به عنوان شهردار جدید لاله جین برگزیده شده است رایزنی ها برای انتخاب شهردار دمق هنوز به پایان نرسیده است .

در قروه درجزین شهردار فعلی این شهر به عنوان سرپرست انتخاب شده است تا شوراهای جوان به تصمیم قطعی در این زمینه برسند

از این هفته شورای رزن وارد بحث انتخاب شهردار خواهد شد

محرابی سخنگوی شورای شهر رزن در گفت و گو با ما با بیان اینکه در هفته ی دوم شهریور شورا وارد شور برای انتخاب شهردار خواهد شد گفت:گزینه بومی و غیر بومی برای شهرداری مطرح است اما در بین شورای هیچ‌حلسه ای برای انتخاب شهردار برگزار نکرده ایم و از این هفته وارد مسئله انتخاب شهردار خواهیم شد.

محمد افشار رئیس شورای شهر رزن در گفت و گو با ما با بیان اینکه سعی خواهیم کرد تا دو هفته آینده شهردار رزن را معرفی کنیم گفت زمان برای اعلام این موضوع هنوز دیر نشده است.

وی از تلاش برای انتخاب شهرداری در تراز شهر رزن خبر داد.

شهرداری جای افراد سیاسی کار نیست/شورا تحت تاثیر جوسازی های مغرضانه و سودجویانه قرار نمیگیرد

اصغر مرادی نائب رئیس شورای شهر قروه درجزین با بیان اینکه تعهد ،تخصص ،ایمان و حرکت در مدار قانون از شاخصها و ملاکهای شورای شهر جوان قروه برای انتخاب شهردار است گفت ۴ گزینه شاخص بومی و غیر بومی برای شهرداری در نظر گرفته ایم که رایزنی ها و بررسی ها برای انتخاب شهردار ادامه دارد.

وی گفت شهردار کنونی قروه درجزین نیز گزینه های انتخاب شهرداری است که بررسی عملکرد و برنامه ها در دوره ی سرپرستی توسط اعضای شورا رصد می شود و تاثیر مهم در روند انتخاب خواهد داشت.

مرادی با بیان اینکه شورا برای عموم مردم شهردار انتخاب خواهد کرد گفت:برخی مغرضانه درصدد جوسازی و تاثیرگذاری در مسیر انتخاب شهردار به منظور تامین منافع خود باید بدانند شورای قروه تحت تاثیر این جو‌سازی ها قرار نمی گیرد و‌به‌نفع عموم‌مردم تصمیم خواهد گرفت.

وی تاکید کرد:نظرات افرادی در شورا مطرح خواهد شد که به دنبال منافع خود نباشند و همه باید بدانند شورای قروه منافع عموم‌مردم را ترجیح خواهد داد.

نائب رئس شورای شهر قروه تویه افراد احب نفوذ سیاسی برای انتخاب یک شهردار را در ان شهر دارا تاثیر منفی عنوان کرد و گفت:شورا جا هیچ گونه کار یاسی نیست و گزینه های شهرداری قروه نیز به هیچ وجه سیاسی نخواهند بود .زیرا شهرداری الا یک نهاد خدمتی است و جایی برای سیاست در شهرداری و شورا وجود ندارد.

دمق چشم انتظار اتحاد برای اداره بهتر شهر

شهر دمق اما وضعیت کمی متفاوت است به سبب انتخاب و حضور دو طیف کاملا جدا در انتخابات شورا شهر دمق و برتر 3 به دو یک ائتلاف در این رقابتها شاهد شکل گیری دو قطبی در شورا شهر دمق هستیم مورد که تاکنون خود را به وضح نشان داده است.می توان از همین دو قطبی در جهت ایجاد شهری با جایگاه واقعی دمق استفاده کرد.
این امر جز با اتحاد برای منافع مردم میسر نخواهد شد.

انتخاب شهرداران شهرستان رزن همانگونه که قبلا نیز نوشتیم در صورتی میتواند برای آینده شهرستان مفیدتر باشد که شفافیت در انتخاب شهرداران حرف اول و اصلی را بزند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد

 در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است: در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱ خرداد ۱۳۷۵ و  اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی، در این حکم، ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی، از سوی مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور، به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی، ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند