Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح اله درخشان در گفتگو با خبرنگار برنا با بیان برنامه هایش در طول دوره سرپرستی گفت: با حمایت مردم و اعضای شورای اسلامی شهر و فرماندار هندیجان و با همت و تلاش مضاعف پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری به زودی شهر هندیجان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می گیرد و امیدواریم با تلاش همه جانبه بتوانیم با تمام توان به همشهریانمان خدمت کنیم و موجبات رضایت خداوند و شهروندان هندیجانی را فراهم سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات و معضلات موجود هندیجان افزود: در نظر داریم با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و ایام محرم و بارندگی های احتمالی اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام و پیش بینی های لازم صورت گیرد تا همشهریان گرامی آسایش و رفاه بیشتری داشته باشند و ان شاءالله مشکل خاصی به وجود نیاید.

سرپرست شهرداری هندیجان با اشاره به وجود افراد توانمند و مجرب و تحصیلکرده در شورای اسلامی شهر و شهرداری هندیجان و ابراز امیدواری برای آینده بهتر برای شهر هندیجان بیان کرد: طی روزهای گذشته عملیات گسترده و انقلابی نخاله برداری ، آسفالت معابر شهری و ارتقا سطح خدمات رسانی در سطح شهر هندیجان آغاز شده و این روند طی روزهای آینده سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری هندیجان همچنین به شروع هرس درختان و چمن و فضای سبز سطح شهر هندیجان اشاره و اظهار کرد: دستورات لازم جهت بهتر شدن وضعیت فضای سبز هندیجان صادر شده و پرسنل این واحد به صورت مستمر در حال کار هستند و ان شاءالله به زودی شاهد وضعیت بهتری خواهیم بود.

روح اله درخشان با دعوت از همشهریانش جهت همکاری بیشتر با شهرداری هندیجان گفت: به مردم قول میدهیم با تمام توان در راستای خدمت به آنها تلاش کنیم و لحظه ای کوتاهی نکنیم و از مردم میخواهیم بیشتر از قبل با شهرداری هندیجان همکاری کرده و البته اندکی هم صبر و تحمل داشته باشند چون امکانات، منابع مالی و نیروهایمان محدود است.

خبرنگار: ناصر حکیمی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،اسکندر سجادی با اشاره به نقش شورای شهر و شهرداری در توسعه شهری، اظهار کرد: اگر قوانین موجود در قانون شوراها به نحو مطلوب اجرا شود در توسعه شهرها و روستاها نقش مهمی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه شوراها بازوی اصلی دهیاران در روستاها و شهرداران در شهرها هستند، افزود: شهرداران و دهیاران می‌توانند با کمک شوراها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گام بردارند.

وی گفت: شوراها برحسب وظایف خود تصمیم‌گیری می‌کنند و اگر اجرایی شود پیشرفت حاکم در شهرهای دنیا، در ایران هم اتفاق می‌افتد.

سجادی تصریح کرد: در دولت سیزدهم از نظر مالی نسبت به شوراها و شهرداری‌ها توجه خوبی شده و اگر تداوم داشته باشد از تمامی ابعاد، شهرها توسعه می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با تأکید بر درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، اظهار کرد: اگر این موضوع عملیاتی شود؛ می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای شهر باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فعالیت‌های انجام‌گرفته در سطح شهر ملموس بوده و این را در اظهارنظرها و ابراز رضایت مردم می‌توان دید، گفت: اینکه شهروندان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر از بهبود شرایط ابراز رضایت دارند؛ این نشان می‌دهد که در شهر حرکتی به‌سوی توسعه، آبادانی و پیشرفت انجام شده است.

سجادی با اشاره به اینکه شورای شهر با مصوبات خود همواره کمک‌حال شهردار بوده است، اظهار کرد: شورای شهر با مصوباتی که لازم بوده به شهرداری کمک کرده است و این موضوع تأثیر خود را در تمام جوانب نشان می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه امروز در همه مناطق بر اساس ضوابط و طرح‌های توسعه‌ای شهر، فعالیت عمرانی انجام می‌شود، گفت: همه نقاط شهر را به یک‌چشم دیده و برای ما مناطق و افراد هیچ فرقی ندارند.

وی با اشاره به اینکه همواره در راستای کمک به مردم و تسهیل شرایط قدم برداشته‌ایم، تصریح کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری در خدمت مردم بوده و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است