Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فناوری _ ایوان بلس تصویر جدیدی از سرفیس مینی متوقف‌شده‌ی مایکروسافت فاش کرده است که جزئیات بیشتری از این تبلت مشخص می‌کند.تصاویری منتسب به سرفیس‌ مینی مایکروسافت ابتدای سال جاری میلادی فاش شد. حال پس از گذشت چندین ماه از انتشار این تصاویر، دوباره شاهد فاش شدن تصاویر جدیدی از این تبلت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از زومیت ، ایوان بلس تصاویر تبلیغاتی مربوط به سرفیس مینی را فاش کرده است که نشان از وجود طراحی قرمزرنگ برای لبه‌ها و پنل پشتی این تبلت دارد. همچنین باید به استند طراحی‌شده برای سرفیس مینی اشاره کرد که در تصویر مشاهده می‌شود. از جمله‌ی مشخصات فنی تبلت ۷.۵ اینچی مایکروسافت باید به رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل نمایشگر آن در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۰، حافظه‌ی رم یک گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. با توجه به اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد مایکروسافت برای عرضه‌ی این تبلت در رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی برنامه‌ریزی کرده بود.

بنا بر اطلاعات موجود، مایکروسافت در نظر داشت سرفیس مینی را طی مراسمی که در می ۲۰۱۴ برگزار شد، همراه با سرفیس پرو ۳ رونمایی کند. شنیده‌ها نشان از این دارند که ساتیا نادلا و استفن الوپ (مدیرعامل پیشین نوکیا) تنها در فاصله‌ی چند هفته تا زمان رونمایی این تبلت، رأی به توقف آن داده‌اند.

سرفیس مینی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۰ کوالکام مبتنی بر ویندوز RT طراحی شده بود تا از سرفیس پِن نیز پشتیبانی کند. این تبلت که با کدنام سرفیس آیریس شناخته می‌شد، دانش آموزان یا کودکان را هدف قرار نداده و برای استفاده توسط عموم مردم تولید شده بود.

با توجه به وضعیت بازار به نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم صحیحی برای توقف تولید سرفیس مینی گرفته است. تبلت‌های مبتنی بر ویندوز RT موفقیت چندانی کسب نکردند و با توجه به افزایش سایز صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند و پرطرفدار شدن فبلت‌ها، کاربران بیشتر به سمت تبلت‌هایی با نمایشگر بزرگ می‌روند؛ از این‌رو به نظر می‌رسد در صورت عرضه‌ی سرفیس مینی، این محصول نیز به شکستی برای ردموندی‌ها تبدیل می‌شد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز گفت: به دنبال تماس مبنی بر واژگونی خودرو مینی بوس در مسیر جاده سقز_ دیواندره نزدیک گردنه کریم آباد صاحب، سریعا چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 محمد عزیز اویسی گفت:  در این حادثه اقدامات درمانی اولیه برای ۱۴ مجروح این سانحه انجام گرفت و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مینی بوس مذکور از مبدا شهر همدان عازم شهر بانه در استان کردستان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دولت رئیسی بیخیال لایحه حجاب شد | نیاز به قانون جدیدی نیست معطل نمی‌مانیم!
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • فناوری جدیدی برای دیدن درون سلول‌های سرطانی