Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، اولین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست در دوره پنجم با حضور اعضای کمیسیون برگزار گردید و رئیس و نایب رئیس این کمیسیون انتخاب گردید.

با توجه به قوانین و آیین نامه های شوراهای اسلامی شهر و روستا می بایستی در اولین جلسه فعالیت کمیسیون ها ، روسای کمیسیون مشخص گردد : حسین پناهی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یکسال انتخاب شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ترتیب آقایان : حسین پناهی رئیس کمیسیون و محمد خلیل پور نایب رئیس کمیسیون انتخاب شدند.

شایان ذکر است که اعضای کمیسیون متشکل از سه نفر پناهی ، بخشایشی و خلیل پور می باشد.

گفتنی است با توجه به اینکه مقرر گردید از هر کمیسیون تخصصی یک نفر در کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر به عنوان عضو کمیسیون حضور داشته باشد ، حسین پناهی نماینده کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست در کمیسیون نظارت شورا انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید

 علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

استاندار تاکید کرد: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

او از مدیران استان خواست تعاونی‌ها و دانش بنیان‌ها را جدی بگیرید و توجه بیشتری به آنها داشته باشند.


او ادامه داد: بر اساس نامه دفتر ریاست جمهوری، گلستان در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور رتبه دوم کشور را کسب کرد و در بحث اشتغالزایی نیز رتبه سوم کشور را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۱۲۰ تن کمپوست در قم/ احداث کمربند سبز سایت پردازش پسماند شهر
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان