Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بر ضرورت مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت چون دوران دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: با ورود عموم مردم به حوزه امنیت، جامعه در قبال حفظ و تقویت امنیت احساس مسئولیت می‌کند و کاهش آسیب‌ها و معضلات امنیتی را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، «حمید ذکاءاسدی» پیش از ظهر امروز (شنبه 11 شهریور ماه) در همایش فرمانداران سراسر استان کرمان، ضمن تبریک اعیاد ذی الحجه، به اقدامات و خدمات دولت یازدهم در استان کرمان اشاره کرد و افزود: دوره چهار ساله دولت یازدهم در استان کرمان یک مدیریت جهادی بود که به یک الگوی نمونه کشوری تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که استان کرمان با شعار «توسعه حول محور ولایت»، موجبات وحدت سیاسی در استان و حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کرد، یادآور شد: استان کرمان در حوزه مشارکت حداکثری مردم توانست رتبه‌های نخست کشوری را کسب کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در استان کرمان در حوزه سلامت، تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت در استان از جمله تهیه اسناد امنیت غذایی و پیگیری مسائل درمانی مردم از سوی فرمانداران، موجب شد تا استاندار کرمان لوح استان نمونه را در حوزه سلامت در سطح کشور از رئیس جمهور دریافت کند.

ذکاءاسدی با تأکید بر این‌که فرمانداران سراسر استان در حد وسع و توانشان برای توسعه استان تلاش کردند، خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی با ابتکار استاندار کرمان، واگذاری توسعه به بخش غیر دولتی از سال 93 به‌صورت پایلوت در شهرستان قلعه‌گنج آغاز و به‌تدریج در سراسر استان تعمیق داده شد.

وی از مقام معظم رهبری به‌عنوان مبدع و طراح اقتصاد مقاومتی یاد کرد و گفت: الگوی اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه‌گنج مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است به گونه‌ای که معظم‌له در جلسات به مسئولان تأکید داشتند از الگوی شهرستان قلعه‌گنج بازدید کرده و آن را در سراسر کشور تعمیق دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به انعقاد بیش از 75 هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه اقتصادی در استان کرمان و تحقق بیش از 41 درصد این تفاهم‌نامه‌ها، افزود: طبق آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سطح امید و زندگی در مردم استان کرمان طی دولت تدبیر و امید با اقدامات صورت گرفته، ارتقا یافته است.

ذکاءاسدی از کسب رتبه نخست استان کرمان در حوزه امنیت طبق ارزیابی وزارت کشور خبر داد و یادآور شد: این امر بدون فداکاری و همدلی اعضای شورای تأمین استان و شهرستان‌ها به‌ویژه شهدای مظلوم نیروی نظامی و انتظامی محقق نمی‌شد.

وی با تأکید بر این‌که هم‌اکنون هیچ گروه مسلحی در سطح استان کرمان وجود ندارد و حتی گروهک‌های تروریستی نیز با تلاش اعضای شورای تأمین و حضور نیروهای نظامی و انتظامی دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: در شرایط کنونی منطقه، جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه استان کرمان از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و در این راستا می‌توان ادعا کرد که در حوزه اطلاعات -عملیات از مجرب‌ترین و متخصص‌ترین نیروها در سطح استان استفاده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به ابلاغیه طرح «مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت»، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در حوزه نظم و امنیت را در دوران دفاع مقدس هم‌چنین برخورد با معاندین و منافقین در نخستین روزهای شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی تجربه شده است.

ذکاءاسدی با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت چون دوران دفاع مقدس، گفت: با ورود عموم مردم به حوزه امنیت، جامعه در قبال حفظ و تقویت امنیت احساس مسئولیت می کند و کاهش آسیب ها و معضلات امنیتی را در پی خواهد داشت.

وی اقدامات دولت یازدهم در استان کرمان را مرهون فداکاری و زحمات فرمانداران دانست و افزود: این امر با تدبیر استاندار کرمان، فداکاری فرمانداران و حفظ وحدت و همدلی بین اعضای شورای تامین استان و شهرستان صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تخریب این سد تاکنون اجساد ۴۲ نفر پیدا شده است و در روزهای قبل نیز سیل در سایر مناطق ده‌ها قربانی برجا گذاشته بود و اکنون مقامات می‌گویند به طور تخمینی مجموع تلفات این حوادث از ۱۲۰ نفر بیشتر شده است.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، یک سخنگوی دولت هشدار داد که بارندگی ها ظرفیت سدهای برق آبی را پر کرده است و یک سرریز گسترده مناطق پایین دست را تهدید می کند.

گروه‌های نجات در حال حفاری در میان گل‌ولای برای یافتن بازماندگان در چندین روستا از جمله کاموشیری و کیانوگو در شهرستان ناکورو هستند و بیم آن می‌رود که شمار جان‌باختگان بیشتر شود.

خبرگزاری رویترز به نقل از «استفان کی‌روی»، فرمانده پلیس محلی گزارش داد ۱۷ نفر از جان‌باختگانی که اجسادشان پیدا شده است کودک بودند.

در پی این حوادث و به دلیل پیش‌بینی هواشناسی دولت، بازگشایی مدارس در سراسر کنیا را به تعویق انداخته است.

بیش از ۱۳۰ هزار نفر بر اثر سیل آواره شده‌اند و بسیاری از مردم در مدارس پناه گرفته‌اند.

همچنین باران‌های شدید تانزانیا و بروندی را هم دربرگرفته است.

به گزارش بی‌بی‌سی، از ژانویه تاکنون حداقل ۱۵۵ نفر در تانزانیا بر اثر بارندگی شدید و در پی آن جاری شدن سیل جان باخته‌اند.

در بوروندی نیز نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر آواره شده‌اند.

کد خبر 848413 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم کنیا حوادث جهان سد

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!