Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

رضا نفیسی، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پیرو اجرای طرح برخط سازی راه‌نامه موسوم به cmr گفت: کامیون‌های حمل بار بعد از بارگیری سریعاً اقدام به اخذ کد رهگیری راه‌نامه حمل‌ونقل بین‌المللی کنند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، نفیسی در ادامه افزود: با توجه به راه‌اندازی سیستم جریمه خودکار کامیون‌های حامل بار بدون اسناد حمل ازجمله cmr به اطلاع می‌رساند کلیه وسایل نقلیه می‌بایست بلافاصله بعد از بارگیری و قبل از حرکت و حداکثر با تأخیر 24 ساعت، مبادرت به دریافت راه‌نامه و کد رهگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تأکید می‌کند:رانندگاندرصورتی‌که کد رهگیری را دریافت نکنند و یا با تأخیر بیش از 24 ساعت اقدام به دریافت آن کنند، خودروی آن‌ها توسط دوربین‌های نظارتی نصب‌شده در جاده‌های کشور به دلیل نداشتن اسناد، جریمه می شوند.

نفیسی خاطرنشان کرد: طبیعتاً مسئولیت و عواقب این امر و تبعات آن به عهده راننده و شرکت حمل‌ونقل است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جهانگیر جوانمرد روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه اظهار کرد: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی، بازدارنده و متناسب انجام دهند.
وی با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، تصریح کرد: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود...| واکنش تند ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند