Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@10:06:35 GMT

سرویس دهی شبانه خط 8 مترو تهران بطور موقت حذف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۰۴۰۲۲

سرویس دهی شبانه خط 8 مترو تهران بطور موقت حذف شد

به گزارش روز شنبه ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، علی عبدالله پور با بیان اینکه از فردا ساعات سرویس دهی در خط 8 مترو تهران تغییر می کند افزود: به منظور سرعت بخشیدن به انجام عملیات‌های عمرانی و آمادگی بیشتر برای سرویس دهی در زمان کمتر، از فردا سرویس دهی در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) از ساعت 6 و 45 دقیقه تا ساعت 14 انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ارتقا سرعت حرکت قطارها، کم کردن فاصله گذر و برطرف کردن مشکلات ریل سوم و برق در این خط از جمله دلایل کاهش ساعت سرویس دهی است.
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطر نشان کرد: به محض انجام تعمیر و بهسازی خط، سرویس دهی شبانه این مسیر از سرگرفته می‌شود و این مورد به اطلاع مسافران خواهد رسید.
خط 8 مترو ایستگاه متروی شاهد در شمال شرقی بهشت زهرا (س) را به ایستگاه متروی پرند در شهر پرند می‌رساند.
خبرنگار: معصومه آقا امینی - محسن فتاحی
تهرام/7244**1625

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز

جمعی از خبرنگاران و مدیران دستگاه های اجرای استان فارس در شامگاه روز شنبه از روند اجرایی خط ۲ مترو و دستگاه حفاری تونل مترو در ایستگاه بلوار آزادی شهرستان شیراز بازدید کردند . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076068 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران