Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:16:59 GMT

افتتاح کارخانه فرآورده‌های فناوری نانو در چناران

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۰۴۲۴۰

افتتاح کارخانه فرآورده‌های فناوری نانو در چناران

کارخانه فرآورده‌های فناوری نانو و کارخانه ریخته‌گری آلومینیوم پاژ قطعات خودرو با حضور مسئولان استانی در شهرک صنعتی چناران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، کارخانه فرآورده‌های فناوری نانو و فاز یک کارخانه ریخته‌گری آلومینیوم پاژ قطعات خودرو آمیتیس با حضور محمدمهدی مروج الشریعه، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی و مسئولان محلی در شهرک صنعتی چناران به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشعلی بیاتی قلعه زو در حاشیه این افتتاحیه‌ها به ندای چناران گفت: شرکت بازرگانی و علم و صنعت نانوسان، انواع محصولات نانو از قبیل واکس داشبورد، واکس بدنه خودرو، مایع شوینده و غیره را تولید می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران ادامه داد: ظرفیت تولیدی این کارخانه هزار و ۲۰۰ تن در سال است که فرمول ساخت محصولات خود را از کشور آلمان گرفته و با محصولات خارجی موجود در بازار رقابت می‌کند.

وی افزود: این پروژه از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است و میزان سرمایه‌گذاری ثابت در آن ۱۳ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال بوده که برای ۵۰ نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

بیاتی قلعه زو بیان داشت: این پروژه در زمینی به مساحت حدود چهار هزار مترمربع و هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا در شهرک صنعتی چناران احداث شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران همچنین در خصوص کارخانه ریخته‌گری آلومینیوم پاژ قطعات خودرو آمیتیس نیز که امروز به بهره‌برداری رسید گفت: کارخانه ریخته‌گری آلومینیوم و آلیاژهای آن در سال قادر است دو هزار تن تولید داشته باشد.

بیاتی قلعه زو عنوان کرد: این طرح با سرمایه ثابت ۵۰ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع در سه هزار مترمربع زیربنا و در فاز دو شهرک صنعتی چناران ایجاد شده و برای ۵۵ نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر