Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه>خانواده - ایرنا نوشت: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی دراعتراض به نوشته یک تابلو تبلیغاتی و انتشار آن در فضای مجازی مبنی بر این که « بهشت زیرپای مادران است نه کارمندان»، گفت: بهشت درجات مختلفی دارد و درجات بالای آن متعلق به مادران کارمند و شاغل است.

پروانه سلحشور درآیین نکوداشت«شهیندخت مولاوردی» بدون اشاره به نام فرد و یا گروهی اظهارکرد: کسانی که اینگونه می خواهند زنان را خانه نشین کنند نه تنها موفق نخواهند شد بلکه موج انزجار و نفرت نسبت به اینگونه رفتارها بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما زنان هم می توانیم کار در خانه و مادری خود را داشته باشیم و نیزمی توانیم برای کل جامعه مادری کنیم تاکید کرد: شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده یکی از نمونه این زنان به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در دوران مسئولیت مولاوردی در معاونت زنان ریاست جمهوری شاهد هجمه انتقادات بودیم و گروه هایی که خواهان خانه نشین کردن زنان هستند باعث شدند خانم مولاوردی آزارهای زیادی در این راه ببینند اما او همواره در راه خود استوار بود.

وی اضافه کرد: هنگام جابجایی خانم مولاوردی ازسمت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به حوزه امورحقوق شهروندی شاهد تماس های مکرر دختران جوان بودم که با گریه می خواستند او در این سمت باقی بماند و این مساله من را متاثر می کرد.

47237

کلید واژه‌ها : زنان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان

به گزارش جام جم آنلاین،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:پوکی استخوان یا استئوپروز به کاهش توده استخوانی، ضعیف و سست شدن بافت استخوان گفته می‌شود، این حالت به شکستگی استخوان منتهی خواهد شد وشکستگی ناشی از آن از هر ۳ زن بالای ۵۰ سال یک زن را درگیر می کند.
 دکتر مهدی زنگنه، افزود: این برنامه در سه مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه شهرستان زاهدان به صورت پایلوت در حال اجراست و تمامی زنان ۵۰ سال و بالاتر می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات آموزشی و غربالگری پیشگیری از این بیماری بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی