Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:14:41 GMT

فسا میزبان نشست استانی کتاب‌خوان پزشکان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۰۴۴۱۸

فسا میزبان نشست استانی کتاب‌خوان پزشکان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد حسین فیروزی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا گفت: نشست کتاب‌خوان پزشکان در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های استانی کتاب‌خوان روز دوشنبه سیزدهم شهریور ماه ساعت ۱۸ در ساختمان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار می‌شود و در آن شش کتاب به اشتراک گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این نشست استانی، دکتر علیرضا عسکری رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا، دکتر نقدی معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی فسا، دکتر فرجام معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی فسا، دکتر پروین مرادی متخصص زنان، دکتر محسن تهمتن دندان‌پزشک و دکتر اقبال پزشک عمومی به ارائه کتاب خواهند پرداخت.


فیروزی با تصریح اینکه نشست استانی کتاب‌خوان پزشکان اولین نشست تخصصی این شهرستان است که با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس و دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار می‌شود، تصریح کرد: نشست‌های کتاب‌خوان بیش از دو سال است باهدف ترویج کتاب‌خوانی و اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده در کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود که در شهرستان فسا نیز در یک سال گذشته بیش از ۵۰ نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ای و مدرسه‌ای و ویژه برگزار شده است.
انتهای پیام/ر


برگزاری نشست کتابخوان در فسا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر صمدزاده با ارائه آماری از میزان شرکت کنندگان در این آزمون ها عنوان کرد: روز پنجشنبه ۸۰۳ زن  در نوبت صبح  در رشته علوم انسانی به رقابت پرداختند.

او گفت: ۲۷نفرنیز  عصر پنج شنبه در رشته هنر ۱۳۶ نفر هم  عصر پنج شنبه در رشته زبانهای خارجی آزمون دادند.

صمد زاده گفت: ۸۹۳  داوطلب صبح جمعه در رشته علوم تجربی  شرکت  کرد ه و به رقابت پرداختند

مجموع داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در واحد سلماس  ۱هزارو ۸۵۹ داوطلب بر آورد شده است

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری