Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای از بازنگری شیوه نامه برگزاری اردو و بازدید دانش آموزی و البته تعلیق اردوها و اعزام ها تا اطلاع ثانوی خبر داد. وزارت آموزش و پرورش روز شنبه در این اطلاعیه آمده است : یک کارگروه تخصصی ماموریت یافته تا با مشارکت معاونت های مربوطه نسبت به بازنگری و اصلاح ضوابط و مقررات برگزاری اردوها و بازدیدها با رویکرد افزایش ضریب ایمنی دانش آموزان در سفرهای گروهی، حداکثر ظرف یک ماه آینده اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستور مقرر داشته تا زمان بررسی مجدد دستورالعمل و شیوه نامه برگزاری اردوها و بازدیدهای دانش آموزی، اعزام دانش آموزان در شب، جز از طریق وسیله نقلیه ریلی و هوایی ممنوع است.

وزارت آموزش و پرورش به این وسیله ضمن ابراز تاسف عمیق از سانحه اخیر واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان اعزامی به اردوی تشکیلاتی سازمان دانش آموزی، اعلام کرده است: یک تیم تخصصی، ماموریت یافته است تا گزارشی از برگزاری و برنامه ریزی اعزام دانش آموزان به اردوی مذکور را به همراه علل و عوامل بروز حادثه مورد بررسی و اعلام نظر قرار دهد.

حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان نزدیک به ساعت چهار بامداد جمعه - 10 شهریورماه - در محدوده شهرستان داراب فارس روی داد که در این آن هفت دانش آموز، سرپرست آنها و همچنین کمک راننده اتوبوس جان باختند.

به دنبال این حادثه سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش با سفر به داراب ضمن عیادت از دانش آموزان آسیب دیده در حادثه واژگونی اتوبوس به بررسی روند رسیدگی به آنها و همچنین ابعاد این حادثه پرداخت.

شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

دستور العمل و شیوه برگزاری اردوها و اعزام های دانش آموزی در سال 89 توسط حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش دولت نهم به ادارات کل استان ها ابلاغ شد و در آن به مصوبه 534 تاریخ 82/12/5 شورای عالی انقلاب فرهنگی استناد شده و تصریح شده که از تاریخ ابلاغ یعنی 89/8/18 کلیه دستورالعمل های قبلی کان لم یکن است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی

محمدکاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد  مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر گفت: با همت و همدلی دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و تلاش دانش آموزان یزدی، استان یزد توانست برای سی امین سال پیاپی رتبه اول قبولی در کنکور سراسری را کسب کند.

وی افزود: همچنین دانش آموزان یزدی در کنار کنکور توانستند در مجموعه مسابقات کشوری پنج و هشت گانه دانش آموزی حائز رتبه برتر شوند. 

رحیمی نژاد اظهار داشت: تحقق اسناد چند ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، موضوع مهم و حرکتی روشن و دقیق است که تاکنون در استان در این زمینه اقدام شده و ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس