Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:19:28 GMT

سرای محله ملاشیه ۱۸ ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۰۵۶۶۱

سرای محله ملاشیه ۱۸ ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار اهواز از بهره‌برداری از سرای محله ملاشیه تا ۱۸ ماه دیگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امیر آهن‌جان، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار اهواز در جمع مردم ملاشیه اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک برنامه سه ساله فرهنگی و اجتماعی در منطقه ملاشیه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه مفصل فرهنگی و اجتماعی اختصاصی مناطق ملاشیه، عین دو و گلدشت داریم که هم اکنون در دست مشاور است که قول داده‌اند تا پیش از مهر ماه برنامه را تحویل دهند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار اهواز تصریح کرد: خوشبختانه این برنامه هم راهبردی و هم عملیاتی است که امیدواریم بتوانیم در خصوص آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی این مناطق اقداماتی انجام شود.

وی با تاکید بر این نکته که در آسیب‌های اجتماعی شهرداری اهواز جور تمام دستگاه‌ها را می کشد، خاطرنشان کرد: در بحث جمع آوری متکدیان از سطح شهر اهواز طبق ابلاغیه وزارت کشور نیروی انتظامی، بهداشت و درمان، بیمارستان سلامت، فنی و حرفه‌ای، صدا و سیما، استانداری و فرمانداری باید کنار شهرداری اهواز باشند که این کار انجام نمی‌شود.

آهن‌جان توضیح داد: امروزه شهرداری اهواز به تنهایی متکدیان و معتادان متجاهر را جمع‌آوری می کند. بر اساس قانون این افراد باید بین 3 الی 15 روز در اردوگاه نگهداری شوند تا تعیین تکلیف شده و تحویل دستگاه‌های مربوطه شوند ولی دستگاه‌ها ذیربط وظایف خود را انجام نمی‌دهند و ما متکدیانی داریم که از 6 ماه پیش در اردوگاه هستند.

وی درباره سرای محله ملاشیه نیز عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این سرای محله از طریق پیمانکار طی یکسال تا 18 ماه آینده دیگر تکمیل و به بهره‌برداری می رسد و در اختیار مجموعه فرهنگی شهرداری قرار می گیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار اهواز تصریح کرد: امیدواریم در سرای محله ملاشیه نیز مانند فرهنگسرای کوی علوی و سرای محله کوی آل صافی خدماتی در شان مردم منطقه ارائه دهیم.

وی یادآور شد: تا توانستیم از تیم‌های ورزشی محلات پشتیبانی کردیم و با مردم فهیم و ولایت‌مدار ملاشیه ارتباط برقرار کردیم و در آینده نیز این ارتباط ادامه خواهد داشت، در خصوص زیرساخت‌ها هم تلاش می‌کنیم مشکلات حل شود و مصمم‌تر و محکم‌تر کارها را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»

سیف‌الله رضایی در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج که با محوریت روز سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ششم اردیبهشت در تقویم محلی بنام روز سنندج"روژ سنه"نام‌گذاری شده است که بدلیل اهمیت این موضوع یک هفته را به آن اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای این هفته در نظر گرفته شده که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، شورای شهر و دبیرخانه شهر خلاق موسیقی مجریان اصلی برنامه‌ها هستند، اما دستگاه‌های فرهنگی نیز در این هفته برنامه‌هایی را دارند و با ما همکاری می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: ۱۹ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف برای گرامیداشت روز سنندج در نظر گرفته است که روز ششم اردیبهشت افتتاحیه این هفته در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار خواهد شد.

رضایی ادامه داد: نمایشگاه خوشنویسی و حضوری‌نویسی، رونمایی از کتاب حوزه موسیقی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و نمایشگاه کتاب، اجرای گروه‌های موسیقی و تئاتر، برپایی کارگاه نقاشی و برگزاری دومین جشنواره ورزش پهلوانی از جمله‌های برنامه‌های این هفته است.

وی اضافه کرد: اجرای مراسم مولودی‌خوانی سنتی و خانقاهی سنندج، اکران فیلم کارگردانان سنندجی در پردیس سینما بهمن سنندج، برگزاری همایش مستوره اردلان، دومین جشنواره ملی عکاسی و نمایشگاه پوستر از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته سنندج است.

گفتنی است سایر اعضای حاضر در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهاد‌های خود برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های هفته گرامیداشت روز سنندج پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»