Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@09:22:23 GMT

جوانمردانه بازی نکنند ما هم جوانمردانه بازی نمی کنیم

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۰۵۶۷۷

جواد نکونام سرمربی تیم خونه به خونه بابل پس از شکست مقابل تیم نساجی مازندران در دربی حساس شهر مازندران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

روی اشتباه فردی گل خوردیم

بازی سنگینی بود و حساسیت‌هایی برای هر دو تیم داشت. ما خوب و با برنامه بازی کردیم و یک گل روی اشتباه فردی خوردیم و در ادامه تلاش کردیم که گل را جبران کنیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و حریف بازی را خواباند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمدیم فوتبال بازی کنیم 90 دقیقه فحش خوردیم

صادقانه بگویم که آمده ایم به این شهر فوتبال بازی کنیم تا مردم لذت ببرند نه اینکه ۹۰ دقیقه فحش ناموس بخوریم. اگر در بازی برگشتی هم بخواهد این کار انجام شود،ما با این کار مقابله می‌کنیم. داوری خوب بود و داور لیگ برتری سوت زد که در یکی دو صحنه هم اشتباه داشت که تاثیری در روند بازی نداشت.

اگر هوادارانمان نمی آمدند،به فیفا اعتراض می کردیم

ما بازی خودمان را انجام دادیم و یک گل هم برخلاف جریان بازی خوردیم و مشکلی از این بابت نداشتیم و می‌دانستیم تماشاگران می‌آیند زیرا این قانون است.اگر تماشاگران اجازه حضور پیدا نمی‌کردند، به فیفا اعتراض می‌کردیم.

حداقل لیاقت ما کسب مساوی بود


ما بدشانس هم بودیم.یک مصدوم دادیم که شب بازی از فهرست خارج کردیم. در مجموع خوب بازی کردیم و حداقل لیاقت مساوی در زمین نساجی را داشتیم و توانستیم حریف را در زمین خودش ۵۰-۶۰ دقیقه تحت فشار قرار دهیم.نساجی موقعیت گل نداشت اما ما دو سه موقعیت گل داشتیم و باید یاد بگیریم حرفه‌ای بازی کنیم.

بازی جوانمردانه نکنند ما هم جوانمردانه بازی نمی کنیم


نیمه دوم هرجا بازی کردیم بازیکنان حریف بازی را خواباندند. هر وقت تیمی جلوی ما ناجوانمردانه بازی کند بازی را بخواهد با این حرکات بخواباند ما هم بازی جوانمردانه انجام نمی‌دهیم؛ وقتی سلامت بازیکنی در خطر نباشد توپ را به بیرون نمی زنیم.

ورزش سه

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: رفیعی مقصر ۴ گلی که از آلومینیوم خوردیم، نبود

اوسمار: رفیعی مقصر ۴ گلی که از آلومینیوم خوردیم، نبود

دیگر خبرها

  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • اوسمار: رفیعی مقصر ۴ گلی که از آلومینیوم خوردیم، نبود