Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان دیروز شنبه، 11 شهریور یکی از محوری‌ترین برنامه‌های کمیته امداد را توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت عنوان کرد و گفت: به دنبال این هستیم خانواده‌های تحت حمایت بازسازی شده و بتوانند روی پای خود بایستند و به همین منظور از تمام ظرفیت‌های این نهاد در جهت توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت بهره می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به راه‌اندازی ادارت جدید در بخش‌ها و مناطق محروم استان کرمان اشاره کرد و افزود: دیدگاه ما در کمیته امداد بر این است که خدمت به محرومان را به خط مقدم ببریم و با کم کردن از ستاد استان کرمان و ایجاد پایگاه وادارات در مناطق محروم خدمت‌رسانی به محرومان را تسریع ببخشیم.
صادقی با اشاره به اینکه هفته گذشته اداره کمیته امداد بخش نگین کویر فهرج راه‌اندازی شد، بیان کرد: به منظور خدمت‌رسانی بهتر و سریعتر به محرومان در هفته جاری نیز در منطقه محروم چاه دادخدا اداره کمیته امداد راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: با راه‌اندازی ادارت جدید حدود 50 درصد از نیروهای ستادی و امکانات مرکزهر شهرستان به ادارت جدید در مناطق مختلف فرستاده می‌شوند.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در ادامه از افزایش تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال استان کرمان در سال جاری خبر داد و گفت: 160 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال امسال به کمیته امداد استان کرمان اختصاص یافته است که 90 میلیارد تومان از این تسهیلات مربوط به منابع بانکی و دولتی است و مابقی مربوط به منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد است.
وی افزود: مشاغلی که کمیته امداد ایجاد می‌کند مشاغل ارزان قیمت ، مولود و پایداری هستند و این مشاغل جهت توسعه مناطق روستایی و اصل اقتصاد مقاومتی است.
صادقی از تقویت فرهنگ کار و تلاش در بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و گفت: با استعداد سنجی در بین خانواده‌های تحت حمایت به دنبال ایجاد شغال مناسب و مطابق با رشته و استعداد مورد نیاز خانواده‌های تحت حمایت هستیم.
وی با بیان اینکه 60 درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توان کار کردن را دارند، گفت: با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به دنبال توانمند کردن این خانواده‌ها هستیم.
صادقی در ادامه از رشد کمک‌های مردمی به این نهاد خبر داد و گفت: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان ماهیانه یک میلیارد تومان صدقه پرداخت می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: تمامی درآمد صدقات استان کرمان در حوزه‌های مختف از جمله درمان، جهیزیه، تحصیل، مسکن و اشتغال صرف امور فقرا و محرومان می‌شود.
وی گفت: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد است و بیشتر درآمد کمیته امداد مربوط به این طرح است که حامیان خیر به ایتام تحت حمایت خود کمک می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حرکت این نهاد به سیستماتیک شدن کمک‌های مردمی همانند نرم‌افزارهای موبایلی خبرداد و گفت: الکترونیکی شدن پرداخت‌های کمیته امداد به منظور صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های مردم خیر انجام می‌شود.
منبع: کمیته امداد استان کرمان

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است