Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه>حوادث - میزان نوشت: راننده مینی‌بوس فرزند بیماری داشته که یک فالگیر و رمال به وی، مسائل خرافی را مطرح و اذعان کرده بود گنجی در داخل منزل وی وجود دارد.، سه نفر به مدت 9 روز مشغول کَند و کاو برای یافتن گنج در منزل فردی در شهر آبیک می‎شوند که سرانجام با ریزش چاه فاضلاب جان خود را از دست می‌دهند.

شب گذشته سه نفر که مشغول کَند و کاو برای یافتن گنجی در منزل فردی در شهر آبیک بودند، به دلیل افتادن در چاه، جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعید احمدزاده دادستان آبیک در این رابطه گفت: فردی ساعت 3:05 دقیقه صبح امروز با یک مینی‌بوس به همراه سه جنازه وارد کلانتری شهر آبیک شده و اذعان می‌کند یک جنازه متعلق به برادرش و دو جنازه دیگر متعلق به دوستان برادرش است.

وی افزود: راننده مینی‌بوس که متهم حادثه مذکور است، اذعان می‌کند که برادر وی به همراه دو دوستش برای کشف گنج داخل منزلش رفته و مشغول کَند و کاری بوده‌‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: سه فرد فوت شده به مدت 9 روز برای یافتن گنج در منزل راننده مینی‌بوس که برادر یکی از آن‌ها بوده، به صورت آرام مشغول کَند و کاری بودند و برای اینکه همسایه‌ها از این موضوع مطلع نشوند خاک‌های برداشت شده را در اتاق دیگری دپو کرده بودند.

احمدزاده افزود: با توجه به اینکه در فاصله چند متری چاه حفر شده به عمق 6.5 متر که سه فرد مذکور مشغول کَند و کاری بودند، چاه فاضلاب وجود داشت دیواره‌های چاهی که می‌کندند دچار ریزش شده و نفر اول به داخل چاه افتاده و فوت می‌کند، سپس فرد دوم برای نجات فرد اول به داخل چاه می‌افتد و نفر سوم هم برای نجات دو نفر وارد چاه افتاده که در نتیجه هر سه فرد فوت می‌کنند.

وی بیان کرد: راننده مینی‌بوس که متهم است، ادعا می‌کند زمانی که متوجه موضوع می‌شود ناراحت شده و به همراه همسرش تصمیم می‌گیرند با اورژانس تماس بگیرند اما به دلیل افتادن در دردسر، از این کار منصرف می‌شوند.

این مسؤول قضایی گفت: در مرحله نخست، فرد متهم و همسرش نمی‌خواستند اجساد را تحویل کلانتری دهند که اجساد را داخل مینی‌بوس گذاشته و در شهر دور می‌زنند و هنوز در تحویل دادن مردد بودند که پس از گرفتن تصمیم، راننده همسرش را از ماشین پیاده کرده و سپس اجساد را تحویل کلانتری آبیک می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: بلافاصله پلیس در صحنه حادثه حاضر شده و چاه حفر شده در منزل راننده مینی‌بوس را مشاهده می‌کند و متوجه می‌شود چاه فاضلاب که در فاصله چند متری چاه حفر شده بوده، نشت کرده و موجب ریزش و پرشدن منزل از آب می‌شود که اجساد هم بوی فاضلاب گرفته‌اند.

احمدزاده توضیح داد: ماجرا از این قرار بوده که راننده مینی‌بوس فرزند بیماری داشته که یک فالگیر و رمال به وی، مسائل خرافی را مطرح و اذعان کرده بود گنجی در داخل منزل وی وجود دارد.

وی ادامه داد: تا اینکه بچه بیمار فرد متهم فوت می‌کند و متهم تصمیم می‌گیرد حالا که فرزندش فوت کرده، دنبال گنج داخل منزلش بگردد که با برادرش موضوع را مطرح کرده بود و برادرش به دو نفر از دوستان خود که اهل شمال بودند موضوع را اطلاع داده و به تصور یافتن گنج اقدام به کَند و کاری می‌کنند.

این مسؤول قضایی با بیان اینکه کشف گنج تصور واهی بوده، افزود: بررسی‌های تخصصی و تحقیقات در حال انجام است و بررسی اولیه کارشناسان نشان می‌دهد که موضوع صرفاً توهم بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک بیان کرد: پس از گزارش پلیس در شب گذشته، دستورات لازم داده شد و بازپرس دادسرا هم در صحنه حضور یافت و از مکان حادثه بازدید به عمل آورد.

احمدزاده گفت: اجساد مورد معاینه پزشکی قانونی قرار گرفتند و برای کالبدگشایی به پزشکی قانونی تحویل داده شدند.

وی افزود: به مسؤولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبیک هم دستوراتی مبنی بر بررسی محل حادثه داده شده تا تشخیص دهند که آیا محل مورد نظر ارزش تاریخی و فرهنگی دارد و در صورت لزوم با بررسی لازم، نسبت به صحت و سقم موضوع دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک را در جریان قرار دهند.

احمدزاده گفت: فرد متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

۴۷۲۳۷

کلید واژه‌ها : فاضلاب - خرافه پرستی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۱۳ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه خانه‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلال علمدار گفت: در حال حاضر میزان تولید پساب در استان ۱۳ میلیون مترمکعب در سال است که این مقدار نشان دهنده فرصت ارزنده موجود در زمینه بازچرخانی آب در استان بوده و در آینده نزدیک و با افزایش سهم فاضلاب تصفیه شده به طرز قابل توجهی قوت می‌یابد.

او افزود: تصفیه خانه‌های یزد، اردکان، بافق، تفت و اسلامیه فعال و تصفیه خانه میبد در حال راه اندازی و همچنین تصفیه خانه روستای آسفیج در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با بیان اینکه پساب تولیدی تصفیه خانه‌های فاضلاب استان یزد، قابلیت استفاده در صنایع، کشاورزی و همچنین مصارف مورد نیاز شهرداری‌ها را دارد، تصریح کرد: پساب تولیدی تصفیه خانه شهر یزد برای مصارف صنعت و فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علمدار ادامه داد: پساب تولیدی تصفیه خانه‌های بافق و اردکان در بخش صنعت توسط شرکت سنگ آهن بافق و شرکت معدنی و صنعتی چادرملوی اردکان و همچنین پساب تولیدی تصفیه خانه‌های شهر تفت و روستای اسلامیه برای مصرف فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او عملیات تصفیه فاضلاب را شامل تصفیه فیزیکی، تصفیه بیولوژیکی و تصفیه شیمایی عنوان کرد و اظهار داشت: به منظور حصول اطمینان از رعایت حدود ابلاغی در استاندارها، پایش‌های دوره‌ای و مستمر کیفی پساب خروجی انجام می‌شود.

علمدار از برگزاری جلسات متعدد با حضور نمایندگان سازمان صنعت و معدن و آب منطقه‌ای استان برای برنامه ریزی و اجرای بند (ع) تبصره ۸ برای صنایع و معادنی که دبی آب مصرفی آنها بیش از ۱۰ لیتر بر ثانیه است، خبر داد و گفت: جدول برنامه زمان بندی باز تخصیص آب صنایع استان مورد توافق شرکت آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب قرار گرفت و طی نامه‌هایی از سوی این دو شرکت به صنایع ابلاغ شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به کاهش بارندگی و تنش‌های آبی پیش روی استان در تابستان آینده اشاره کرد و افزود: با جابجایی تخصیص آب مصرفی صنایع استان با پساب و استفاده از این آب در بخش شرب، پایداری شبکه آب شرب شهری استان تضمین می‌شود. 

او عدم استقبال مشترکین در اتصال به شبکه فاضلاب، عدم تامین دبی تصفیه خانه‌ها در قرارداد‌های بخش خصوصی، عدم شفافیت و مشخص نبودن موضوع بند (ع) تبصره ۸ در بودجه و سنوات سال‌های آینده و عدم اطمینان از بازگشت پول منابع حاصل از بند (ع) به شرکت‌ها را از جمله چالش‌های بخش صنعت در جایگزینی آب نامتعارف عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان
  • از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان خودداری شود
  • شگرد متفاوت میلاد برای سرقت
  • تصادفی که راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد
  • تصادف دو خودرو راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد
  • ۶۲ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد
  • بررسی روند فعالیتها ی تصفیه خانه فاضلاب شهرستان چایپاره
  • تولید سالانه ۱۳ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه خانه‌های استان یزد
  • تولید سالیانه ۱۳ میلیون متر مکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان یزد
  • عکس| چاه فاضلاب یک پارکینگ، تیبا را بلعید