Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا تأکید کرد که در حملاتش در عراق و سوریه از ماه ژوئیه به طور اشتباهی احتمالا ۶۱ غیرنظامی کشته شده باشند.

ائتلاف ضد داعش در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ماه ژوئیه ۳۷ گزارش درباره کشته شدگان غیرنظامی را بررسی کرد.

این ائتلاف در ادامه افزود: ۱۳ مورد از این گزارش‌ها درست هستند که نشان می‌دهند، تقریبا ۶۱ مورد از غیرنظامیان به اشتباه کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است: در حال حاضر ائتلاف ضد داعش روی ۴۴۵ گزارش دیگر درباره کشته شدن غیرنظامیان در اثر حملات توپخانه‌ای یا حملات هوایی تحقیق می‌کند، براساس این گزارش‌ها این ائتلاف اعتراف کرده است، از زمان آغاز عملیات در اوت ۲۰۱۴ حداقل ۶۸۵ غیزنظامی در اثر بمباران هوایی یا حملات توپخانه‌ای کشته شده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، بیشترین تعداد کشته شدگان در حمله‌ای نزدیک موصل در ۱۴ مارس اتفاق افتاد که در این روز ائتلاف ضد داعش به پایگاه این گروه تروریستی یورش برده و داعش از آنجا به سمت نیروهای ائتلاف تیراندازی کرد که در این حمله ائتلاف علیه داعش، ۲۷ نفر که به نظر می‌رسد در ساختمان مجاور بودند، کشته شدند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • تصاویر حمله پهپادی اسرائیل به یک خودروی غیرنظامی
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند