Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در حالی که از دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر محروم بوده است، بازیکنان زیادی از دست داده که به دلیل همین محرومیت قادر به جذب بازیکن به جای آنها نبوده و از همین رو با مشکل کمبود بازیکن با تجربه در فصل جاری مواجه است.

یکی از مشکلاتی که تراکتورسازان در سال‌های اخیر درگیر آن بوده‌اند، بازیکنان سربازی بوده که به میزان دوران خدمت آنها جذب این تیم شده و هر کدام بعد از پایان این دوره مجبور به بازگشت به تیم سابقشان تا پایان دوران قراردادشان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای فصل در حالی که محمدرضا اخباری با پایان دوران خدمت سربازی‌اش مجبور به بازگشت به سایپا شد، تراکتورسازان مشکل نداشتن دروازه‌بان با تجربه را در ترکیب خود احساس کردند و ناچار به استفاده از فرزین گروسیان شدند.

باشگاه سایپا در طول مدت نقل و انتقالات حاضر به مذاکره با تراکتوری‌ها برای اخباری نشد و این بازیکن ناچار به جمع شاگردان دایی اضافه شد.

در همین راستا خبر می‌رسد سناریوی اخباری قرار است برای مهدی شریفی، دیگر بازیکن سرباز تراکتورسازان هم تکرار شود و این بازیکن که نیم فصل خدمتش به اتمام می‌رسد، باید ادامه قراردادش را در سپاهان سپری کند و زردپوشان اصفهانی هم اصرار زیادی به حفظ او دارند.

در مدت اخیر مسئولان تراکتورسازی مذاکراتی با همتایان خود در سپاهان داشتند که آنها را حداقل تا پایان فصل راضی به حفظ شریفی در جمع نفرات خود کنند ولی سپاهانی‌ها اعلام کردند به شریفی نیاز دارند و سر او حاضر به مذاکره نیستند.

اگرچه محرومیت تراکتورسازی در نیم فصل به پایان می‌رسد و برای جذب بازیکن جدید به جای شریفی یا در هر پست دیگری مشکلی ندارند، ولی تجربه نشان داده نقل و انتقال بازیکن مطرح و با کیفیت در نیم فصل کار دشواری است و با توجه به شکل قرارداد بازیکنان و فعالیت تیم‌ها، هیچ تیمی در میانه فصل بازیکن کلیدی خود را از دست نمی‌دهد.

بدین ترتیب در صورت جدایی شریفی در نیم فصل، مشکلات تراکتورسازان بیشتر خواهد شد و باید دید در نهایت موفق به جلب رضایت مسئولان سپاهان می‌شوند یا نه.

شریفی در 5 هفته گذشته از لیگ برتر موفق نشده برای تراکتورسازی گلزنی کند ولی از مهره‌های کلیدی تیم محسوب می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم سپاهان این دو روز دیگر(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

کد خبر 848202 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • اخباری که نباید ببینید!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد
  • پایان همکارى باشگاه مس رفسنجان با بازیکن عراقى