Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مدال آور تیراندازی پارالمپیک درباره برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران هشت دوره پارالمپیک، گفت: برگزاری چنین مراسمی سبب می‌شود تا چهره‌های ورزشی متوجه این مساله شوند که یاد آنها همیشه زنده نگه داشته می‌شود و هنوز هم می‌توان از تجربیات آنها در عرصه های مختلف قهرمانی استفاده کرد.

عنایت الله بخارایی ، نخستین مدال آور تیراندازی ایران در پارالمپیک که در بازی‌های 1996 آتلانتا و پارالمپیک سیدنی موفق به کسب دو مدال طلا شده بود و در پارالمپیک آتن پرچمدار کاروان ایران بود، در مورد برگزاری این مراسم، افزود: خوشحال هستم که شاهد برگزاری چنین مراسمی از سوی کمیته‌ ملی پارالمپیک هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک برپایی چنین مراسمی سبب می‌شود تا چهره‌های ورزشی گذشته که دیگر فعالیتی در عرصه قهرمانی ندارند یاد و نام آنها زنده نگه داشته شود.

وی ادامه‌ داد: این اقدام کمیته‌ ملی پارالمپیک اقدام پسندیده و بسیار خوبی است و یادآور این مساله است که هنوز چهره‌های ورزشی گذشته نیز می‌توانند در عرصه های مختلف ورزشی فعالیت داشته باشند و نام آنها به فراموشی سپرده نشده است.

بخارایی در مورد وضعیت تیراندازی نسبت به گذشته، خاطر نشان کرد: وضعیت ورزشکاران مدال آور تیراندازی امروز از نظر جایگاه و جوایز نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است و عملکرد موفق‌تری دارند. من زمانی که مسابقه می دادم قطع نخاعی کامل و جانباز 70 درصد بودم و با مشکلات جسمانی زیادی موفق به کسب دو مدال طلا شدم، اما در شرایط فعلی ورزشکاران از شرایط بهتری برخوردار هستند و راحت‌تر می‌توانند به مدال دست پیدا کنند.

وی در پایان گفت‌: خوشحالم که کمیته‌ ملی پارالمپیک با برگزاری چنین مراسمی یاد و خاطره تمام کسانی که در سالیان دور و در ادوار گذشته موفق به کسب مدال شده‌اند را گرامی می دارد و جایگاه پیشکسوتان با این نوع عمل هنوز هم احترام قائل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد