Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیئت هندبال استان همدان گفت: بانوان هندبالیست همدانی در قالب تیم هئیت هندبال آماده حضور در مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور می‌شوند.

سحر فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان اینکه لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور از نیمه دوم سال جاری آغازمی‌شود اظهار داشت: بانوان هندبالیست همدانی در حال آماده‌سازی خود برای حضور موفق در این لیگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکهحامیان مالی در بخش خصوصی از رشته هندبال استقبال نمی‌کنند بانوان هندبالیست همدانی در قالب تیم هیئت هندبال راهی لیگ دسته اول می‌شوند.

فرجی با اشاره به اینکه با تغییراتی که در راس هئیت هندبال اتفاق افتاد هندبال همدان جان تازه‌ای گرفته است، در رابطه با وضعیت هندبال بانوان استان همدان گفت: تمام تیم‌های بانوان استان در رده‌های سنی مختلف به مسابقات کشوری اعزام شدند و یا در حال آماده‌سازی برای حضور موفق در این مسابقات هستند.

وی با بیان اینکه امسال در رده نونهالان به مقام سوم کشور رسیدیم و در بخش مینی هندبال نیز عنوان قهرمانی کشور را در اختیار داریم تصریح کرد: تیم جوانان ما نیز به زودی عازم مسابقات کشوری می‌شود.

فرجی عنوان کرد: چندین مدرسه هندبال نیز در بخش مینی و رده سنی نونهالان در سطح استان فعال است و تنها در شهر همدان نزدیک به 150 نفر از نونهالان در حال آموزش هستند.

وی با اشاره به اینکه با تعامل صورت گرفته بین هئیت هندبال و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری مسابقات لیگ محلات هندبال بانوان در رده سنی نونهالان در حال برگزاری است اظهار داشت: 10 تیم در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که این هفته با برگزاری مسابقات پایانی تیم‌های برتر معرفی می‌شوند.

فرجی افزود: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مسئول بانوان این سازمان با نگاه ویژه به هندبال بانوان لیگ محلات را برگزار کردند و امکانات مناسبی را در اختیار تیم‌های شرکت کننده گذاشتند.

وی تاکیدکرد: مربیان استعدادیاب این مسابقات را زیر نظر دارند و بهترین‌های لیگ محلات بانوان در قالب تیم شهرداری همدان به مسابقات قهرمانی استان و مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

R41405/P1492/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)

مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)

فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)

غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)

الهه جاویدان (بوشهر)

مینا ایری (گلستان)

زینب اسماعیلی (مازندران)

راحیل جعفری (فارس)

کیمیا نوری (تهران)

فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)

سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)

رقیه جلال نسب (خوزستان)

مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)

کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)

مائده بیرنگ (گیلان)

کد خبر 6093872

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری