Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:14:55 GMT

مجتمع آبرسانی روستا‌های ماهنشان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۰۹۵۷۷

مجتمع آبرسانی روستا‌های ماهنشان احداث می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به اقدامات در راستای محرومیت‌زدایی گفت:مجتمع آبرسانی روستا‌های این شهرستان احداث می‌شود.

مجتبی برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان،با اشاره به فعالیت‌های محرومیت‌دایی سپاه در مناطق محرومشهرستان ماهنشان اظهار داشت: روستاهای دورافتاده در اولویت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعزام گروه‌های جهادی را کار پسندیده‌ای برشمرد و افزود: تکمیل استخر آب زراعی، برداشت علوفه، برداشت محصولات زردآلو، براشت گندم، کمک به احداث درمانگاه و کمک و مرمت منزل محروماناز مهمترین اقدامات بسیجیان بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان اعزام تیم دندانپزشکیبه مناطق محروم را از مهمترین اقدامات بسیج دانست و عنوان کرد: ویزیت رایگان و خدمت‌رسانی به مردم از اهداف بسیج است که حضرت ‌امام(ره) بسیجیان را لشکر مخلص خدا می‌دانست.

این مسئول در موردفعالیت‌های فرهنگی و تربیتیابراز کرد: اعزام گروه‌های جهادی فرهنگیان برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در مناطق محروم این شهرستان انجام شده است.

برزگر به همکاری با اداره فنی و حرفه‌ای اشاره و عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های خیاطی، فرشبافی و صنایع دستیاز مهمترین اقدامات بسیج در نقاط مختلف شهرستان ماهنشان بوده است و در راستای محرومیت‌زدایی و توانمدسازی زنان سرپرست خانوار است.

وی به ویژ‌ه‌ برنانه‌های عملیات محرومت‌زدایی در دهستان اوریاد واقع در بخش پری اشاره و بیان کرد: در سطح دهستان اوریاد آبرسانی پنج مورد آب شرب انجام شده و برنامه احداث کانال‌ و منبع ذخیره آب کشاورزی در دستور کار است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان یکی دیگر از اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه را بازکردن راه روستاهای صعب العبور برشمرد و گفت: تکمیل مساجد در مناطق محروم برای جذب جوانان و اقشار جامعه به مساجد از مهمترین اقدامات سپاه است‌.

انتهای پیام/

R41375/P1492/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود